Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Kerstrally

This site may earn commission on affiliate links.
Laten we een alternatieve Kerstrally houden met dezelfde SuC en dan net 15 minuten eerder vertrekken. :rolleyes::tongue:

Gewoon een test.... hoe lang duurt het laden voor de deelnemers als er 30 andere Tesla's eerst (range charge, want ze moeten nog naar ver :rolleyes:) moeten laden?
Niets aan het toeval overlaten, en Aartselaar natuurlijk ook meteen testen.
En is de trein dan nog te halen? Lijkt me een klassieke topgear test:biggrin:.
 
You're welcome... Intussen hebben nog een aantal mensen daar geboekt - Wordt dus leuk, kunnen we tijdelijk omdopen in het Tesla hotel. Voor de mensen die nie mee kunnen zullen we paar leuke foto's en videokes maken ... we denken aan jullie.

Tot nu toe Erik, Thelosen en Willem uit NL en Hans69 uit België die meegaan van het forum. Nog 7 onbekenden uit NL en 1 uit België. Wie zijn de anderen?
 
Misschien moeten we met de Tesla in het deel gaan staan wat bedoeld is voor de bussen en vrachtwagens. Hoewel daar waarschijnlijk nog hogeren randen zijn.

De auto is gewassen en opnieuw in de was gezet en staat er klaar voor om Londen te gaan bezoeken. Laten we hopen dat het maandag een beetje mooi weer is, zodat er na een paar kilometer ook nog wat van te zien is. :smile:

Dat tolsysteem in Londen zit trouwens ook vreemd in elkaar; gratis voor Elektro, maar dat moet je weken van tevoren aanvragen. Met als resultaat dat je alsnog weer gewoon de tol (23 pond voor 2 dagen) moet betalen. Ben al niet echt blij met het betalen van belasting, maar als het dan ook nog eigenlijk niet zou hoeven maar gewoon slecht geregeld is, dan wordt ik helemaal niet blij. Het wordt steeds meer werk om alle verschillende belastingen, tol, heffingen, vignetten en dergelijke geregeld te krijgen. Laten we hopen dat "Brussel" hier echt een keer wat aan gaat doen.
 
Misschien moeten we met de Tesla in het deel gaan staan wat bedoeld is voor de bussen en vrachtwagens. Hoewel daar waarschijnlijk nog hogeren randen zijn.

De auto is gewassen en opnieuw in de was gezet en staat er klaar voor om Londen te gaan bezoeken. Laten we hopen dat het maandag een beetje mooi weer is, zodat er na een paar kilometer ook nog wat van te zien is. :smile:

Dat tolsysteem in Londen zit trouwens ook vreemd in elkaar; gratis voor Elektro, maar dat moet je weken van tevoren aanvragen. Met als resultaat dat je alsnog weer gewoon de tol (23 pond voor 2 dagen) moet betalen. Ben al niet echt blij met het betalen van belasting, maar als het dan ook nog eigenlijk niet zou hoeven maar gewoon slecht geregeld is, dan wordt ik helemaal niet blij. Het wordt steeds meer werk om alle verschillende belastingen, tol, heffingen, vignetten en dergelijke geregeld te krijgen. Laten we hopen dat "Brussel" hier echt een keer wat aan gaat doen.

Morgen staat er voor die van mij ook een wasbeurt in de agenda.

Het tolsysteem is alleen voor de echte binnenstad. Als ik het zo zie komen we niet in de zone waar we voor moeten betalen. Of heb ik het mis?
 
Volgens mij heb jij het goed. :crying:
Ik had op basis van de informatie vanuit Tesla gewoon de betaling gedaan. Nu ik er verder in duik, zie ik dat het inderdaad maar voor een deel van Londen geldt, waar ik helemaal niet wil zijn. Zo zie je maar weer dat de slogan van BMW van enkele jaren geleden ook voor Tesla geldt: "Vertrouwen is goed, maar controleren is beter".

Informatie vanuit Tesla:
Milieuzone Londen
In Londen geldt van maandag t/m vrijdag een milieuheffing voor alle voertuigen. Het eenvoudigst is betaling online via: Payments | Congestion Charging | Transport for London