Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

jullie ongezouten mening AUB ;-)

This site may earn commission on affiliate links.
Sander, sta me toe even een ander element binnen te brengen... Wat is jouw doel?

Stel, ik zie jouw Tesla staan langs de straat met daarop de URL van je website. Ik voel geen enkele reden om die website te gaan bezoeken omdat ik onvoldoende getriggerd wordt.

Je kan me triggeren door me aan te spreken met iets wat me kan interesseren en dat is bvb "Uw gevel 25 jaar lang waterwerend." Nu weet ik perfect waarover het gaat en als ik daar toevallig in geïnteresseerd ben, zal ik zonder enige twijfel de URL van je website intikken.

Die URL is dus voor mij secundair tov de trigger. Dus als het van mij zou afhangen is het ofwel beide verwerken in het design, ofwel een maagdelijke Model S.

En dan kom ik op het doel: ik zou je Model S zien als een rondrijdend reclamebord met als doel extra prospecten te verleiden een landing page te bezoeken met een heel duidelijk zichtbare CALL-TO-ACTION. Je wil dus wat extra leads voor je sales tunnel.

Als je prospecten gaat bezoeken is belettering op je Model S voor deze doelgroep volgens mij niet relevant want die heb je al in je pipeline. Zou de kans groter zijn dat ze klant worden omdat je met een Model S op bezoek komt? Sommige mensen hier vermoeden zelfs dat de kans kleiner wordt...
 
Ik zou het zeker niet doen , ik ga zelf naar particuliere klanten en zet mijn Tesla soms om de hoek, heb al genoeg opmerking gekregen , meestal van " wat kost dat , amai de zaken gaan goed , ...". Jammer, maar dat zijn de feiten . Men vraagt nooit, " wat zijn uw werkuren ?, werkt ge 7 op 7? .. ". Mijn inziens gaat ge eerder klanten verliezen en dan te winnen .
 
Misschien ook een overweging: zelf heb ik twee keer een week met bestickering rond gereden, was in beide gevallen ivm sponsoring van de e-rally.
Ik vond het in die periodes geen fijn idee om in een rijdend reclamebord te zitten, en daarnaast kreeg ik steeds het gevoel dat mijn privacy geschaad zou kunnen worden. Wat als ik per ongeluk een onhandige manoeuvre op de snelweg maak en iemand boos maak, staat ie de volgende dag dan op de stoep om verhaal te halen? Brrr, geen fijne gedachte.
Was beide keren blij dat de reclame er weer af kon.
Subtiel onder je nr plaat zou ik nog wel snappen, maar voor mij geen rijdend reclamebord!

ImageUploadedByTapatalk1457507684.773549.jpg
 
Wel een geweldig business model. Ben in dit geval niet zeker welke rijstijl je het meeste business gaat opleveren. :rolleyes:

Ik werk (voor zover ik zelf nog in de letselschadepraktijk werk want steeds meer IT kant) voor de slachtoffers en die zullen mij niet direct omarmen als ik ze zelf heb aangetikt :)

Brengt trouwens wel een spagaat met zich mee. Wat zullen ze denken als ik overduidelijk in AP mode voorbij zoef?