Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben ook al een maand aan het mopperen en bellen en mailen.

Eergisteren nog had ik contact met tesla.

Mijn uitleverdatum zou begin november zijn. ook ik P375 heb nog steeds geen VIN.

Een week duurt het voor een auto geproduceerd is vertelde men.

Even vlug uitrekenen leert mij dat 1 week productie + 6 weken transport = 7 weken. Dus ik MOET volgende week mijn VIN hebben.

Maar.....ik hoefde me geen zorgen te maken werd mij verteld.....maar da's moeilijk...
 
En nu ga ik mijn laatste Extra van Westmalle drinken. (doordenkertje !)
Dat laat ik net als jij achter in de fles. Alleen bij mij blijft het daar. Vind jij vast (een) zonde.

Gisteren het interieur laten aanpassen naar carbon fiber. En passent gevraagd of levering nog steeds op begin november staat.
Antwoord: klopt, levering staat nog altijd gepland voor november. Ik mis hier een belangrijk woordje.
Heb evenwel gisteren gewoon mijn "nog 10 weken feestje" gevierd.
Over 3 weken het "hij wordt deze week gebouwd feestje".
 
Ja, ik ook. In het Psychiatrisch Centrum hier in Kortenberg, bijvoorbeeld. Man, man, en plezier dat ze daar hadden!
Maar zijn we nu niet erg off-topic? Subiet heb ik nog mijn gps nodig om terug on-topic te raken...

Ik ken St.-Jozef in Kortenberg maar al te goed !

.
.
.
.
.
.
.
.


want ik ben uit Erps-Kwerps afkomstig. (zoek dat eens op in de GPS !):wink:
Vanuit 'Noskoem' moet dat te doen zijn.
 
Last edited:
allez, nog ene keer :

ScreenShot060.jpg
 
Zie auto's met Vin in de 21xxx en ze zijn voor mijn auto nog steeds de onderdelen aan het zoeken.
Gereserveerd 3-1-2012
RN301383
Definitief 13-05-2013
P692
VIN16915
LEVERING half november
Maar als ik hem maar dit jaar heb.

Er is nauwelijks een relatie tussen VINnummer of reserveringsnummer (muv Roadstereigenaren en Signature). Kreeg van mijn leasemaatschappij te horen dat datum finalizen bepalend is voor de meeste en dat grote partijen als leasemaatsch domweg afspraken hebben gemaakt over het leveren van partijen en datumgaranties hebben afgesproken.
 
In een vergelijking met nulwoning - ook bij mij nog steeds onderdeeltjes zoeken.
Gereserveerd 3-1-2012 14-3-2012 10 weken later
RN301383
Definitief 13-05-2013 24-4-2013 3 weken eerder
P692 P852 - verschil = 160 res.nrs. hoger
VIN16915 VIN18985 - verschil = 2070 nrs. hoger
LEVERING half november begin oktober ca. 4 weken eerder

Gooi maar in m'n pet.
Groenlo is op 10min. van mijn kantoor dus kom maar een keer langs na half oktober;-)
 
Janker erbij: Uitgesteld wegens nog niet op de boot :cursing:

Kom dus ook niet naar launch party :redface:
Bummer, mik. Dit is wel grof.
Men zegt 'niet op de boot', dit betekent gewoon 'niet op tijd van de band gerold'.
En uiteindelijk dus 'we hebben een Amerikaanse levering voor laten gaan, want dan hebben we ons geld eerder'.
 
Vandaag vernomen dat ook ik een maandje extra mag wachten. Van 3e week november naar 'eind december'. Reden; niet de boot maar 'problemen met de supply-chain naar/in Europa', hadden ze te optimistisch ingeschat. Nog wel garantie dat ie in 2013 gaat komen. Het is niet anders. Heb gelukkig wel levergarantie 2013 via leasemaatschappij met ontbindende voorwaarde hiervoor. Gaat dus spannend worden.
 
Vandaag vernomen dat ook ik een maandje extra mag wachten. Van 3e week november naar 'eind december'. Reden; niet de boot maar 'problemen met de supply-chain naar/in Europa', hadden ze te optimistisch ingeschat. Nog wel garantie dat ie in 2013 gaat komen. Het is niet anders. Heb gelukkig wel levergarantie 2013 via leasemaatschappij met ontbindende voorwaarde hiervoor. Gaat dus spannend worden.

Tja, en dan de vraag of je gaat ontbinden als ie te laat komt. 3% over 90K levert 1350 euro per jaar aan extra kosten in prive. Ik heb er wel vertrouwen in, het moet toch lukken om de wagens in elk geval op kenteken te krijgen in december, desnoods uitlevering de twee of drie weken daarna.
 
Tja, en dan de vraag of je gaat ontbinden als ie te laat komt. 3% over 90K levert 1350 euro per jaar aan extra kosten in prive. Ik heb er wel vertrouwen in, het moet toch lukken om de wagens in elk geval op kenteken te krijgen in december, desnoods uitlevering de twee of drie weken daarna.

of X% (die race is in Den Haag nog niet gelopen) over € 127.500,- (hebde MSP+ en alles aangevinkt + € 2.000 voor leveringsgarantie 2013 via leasemij.). Bij 3% laat ik de Tesla natuurlijk niet schieten maar de Pvda is nog niet klaar met werkende mensen en de VVD volledig de weg kwijt.
 
Tja, en dan de vraag of je gaat ontbinden als ie te laat komt. 3% over 90K levert 1350 euro per jaar aan extra kosten in prive. Ik heb er wel vertrouwen in, het moet toch lukken om de wagens in elk geval op kenteken te krijgen in december, desnoods uitlevering de twee of drie weken daarna.

Als het goed is horen we vandaag - Prinsjesdag - of na 1 januari de bijtelling 0%, 3% of 7% wordt. Dat eerste zou heel wat druk van de ketel halen.

- - - Updated - - -

Janker erbij: Uitgesteld wegens nog niet op de boot :cursing:

Kom dus ook niet naar launch party :redface:

Dat is wel heel erg als je Sig 214 hebt. Dat krijg je jouw Signature waarschijnlijk dik na gewone P's.
 
Tja, en dan de vraag of je gaat ontbinden als ie te laat komt. 3% over 90K levert 1350 euro per jaar aan extra kosten in prive. Ik heb er wel vertrouwen in, het moet toch lukken om de wagens in elk geval op kenteken te krijgen in december, desnoods uitlevering de twee of drie weken daarna.
Hmm gaat mij dan in die 5 jaar toch bijna 9.000 euro's kosten... Daar kan ik toch niet heel enthousiast van worden:cursing:. Ik zeg leveren dit jaar graag!!