Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
Eind oktober: bericht 'je krijgt hem niet medio november'
begin november: ETA 6-20 dec
11.11.13: Binnen week zal DS je bellen wat niet gebeurde.
18.11.13: hij heeft vertraging, zal richting 23 december worden, DS gaat zijn lijste afwerken, is erg druk gaat allemaal nog even duren (keurig qua toon maar 0,0 informatie of zekerheid).
Vandaag bericht dat hij volgende week woensdag klaar staat om opgehaald te worden :scared:???????????????.
Geen e-mail bereid u voor op aflevering 4-5 wkn van te voren, geen DS die zich maand van te voren meld, nee u heeft nog 3-4 werkdagen om geld over te maken. Telefoonnummer van DS doet het niet/verkeerd nummer.
Zou blij moeten zijn maar merk dat de eerste reactie 'hellup hoe krijg ik het allemaal geregeld' is (ik sta de komende week echt van 08:00-20:00 compleet vol gepland) en absolute boosheid. Dit weekend voor de 2e keer de verkoop van mijn huidige auto door koper geannuleerd omdat ik 'maar vaag bleef' over wanneer ik hem kon leveren. Nu ik concreet kan worden is hij natuurlijk al voorzien. Afspraak vogende week om te kijken of ik mijn financiallease scherper kan krijgen heeft geen zin meer. Totaal overrompeld door de gang van zaken. Moet nu als een dolle alle gegevens gaan aanleveren en zorgen dat ook de leasemaatschappij hun stuk gaat overmaken.
 
Last edited:
Eind oktober: bericht 'je krijgt hem niet medio november'
begin november: ETA 6-20 dec
11.11.13: Binnen week zal DS je bellen wat niet gebeurde.
18.11.13: hij heeft vertraging, zal richting 23 december worden, DS gaat zijn lijste afwerken, is erg druk gaat allemaal nog even duren (keurig qua toon maar 0,0 informatie of zekerheid).
Vandaag bericht dat hij volgende week woensdag klaar staat om opgehaald te worden :scared:???????????????.
Geen e-mail bereid u voor op aflevering 4-5 wkn van te voren, geen DS die zich maand van te voren meld, nee u heeft nog 3-4 werkdagen om geld over te maken. Telefoonnummer van DS doet het niet/verkeerd nummer.
Zou blij moeten zijn maar merk dat de eerste reactie 'hellup hoe krijg ik het allemaal geregeld' is (ik sta de komende week echt van 08:00-20:00 compleet vol gepland) en absolute boosheid. Dit weekend voor de 2e keer de verkoop van mijn huidige auto door koper geannuleerd omdat ik 'maar vaag bleef' over wanneer ik hem kon leveren. Nu ik concreet kan worden is hij natuurlijk al voorzien. Afspraak vogende week om te kijken of ik mijn financiallease scherper kan krijgen heeft geen zin meer. Totaal overrompeld door de gang van zaken. Moet nu als een dolle alle gegevens gaan aanleveren en zorgen dat ook de leasemaatschappij hun stuk gaat overmaken.
Gewoon lekker op de 23ste laten staan heb je alle tijd om het te regelen en de kerstdagen om alles uit te proberen:biggrin:
 
Geniet er van JoeNe!
ik heb de pas nog niet geactiveerd. ik heb hem ook niet onmiddellijk nodig.
zijn er abonnementskosten aan verbonden of betaal je enkel als je hem gebruikt?
Enkel als je m gebruikt. Maar ik kan hem niet registreren. Het veldje voor het land staat fixed op NL en ik krijg het niet aangepast.
Ik heb een mailtje gestuurd naar The New Motion, we zien wel...
 
En wat als je de levering gewoon laat uitstellen tot 14 dagen later? Moet toch gewoon kunnen?

Kijk het regelt zich allemaal vanzelf; zojuist gebeld, toch géén aflevering 4 dec foutje, het wordt toch 10 dec (maar dan wel in Amsterdam wat mij veel beter uitkomt). Hebben data door elkaar gehaald.
Volgens mij moet daar na 31.12.13 een hele kudde masseurs, yogadocenten, psychologen naar toe om die lui op te vangen. We gaan het meemaken.
 
Kijk het regelt zich allemaal vanzelf; zojuist gebeld, toch géén aflevering 4 dec foutje, het wordt toch 10 dec (maar dan wel in Amsterdam wat mij veel beter uitkomt). Hebben data door elkaar gehaald.
Volgens mij moet daar na 31.12.13 een hele kudde masseurs, yogadocenten, psychologen naar toe om die lui op te vangen. We gaan het meemaken.
Mooi wij zijn er ook om 1600uur of iets later om de onze op te halen:smile:
 
Zijn er nog mensen die voor 15 augustus hebben besteld en nog geen leverdatum / cq "in transit" mail hebben gekregen? Ik heb het idee dat de meesten wel gebeld zijn? Je ziet het forum langzamerhand ook overgaan van "wanneer komen ze nu?" naar "hoe werkt .... ?". Leuk!

Ik weet dat de DS in Adam enorm druk is vanaf donderdag einde van de middag om iedereen op de hoogte te stellen. Ik ben donderdag rond 17.15 gebeld (als een van de eerste in deze lichting) voor delivery op maandag 16 dec om 10 uur in Adam. Dat was eerste moment van keuze.
Ben jezelf al gebeld??