Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Is de Model 3 echt FUN om mee te rijden ?

This site may earn commission on affiliate links.
Ter verduidelijking, ik heb een Performance in bestelling die midden December geleverd wordt. In het verleden heb ik verschillende Porsche's, Ferrari's, Audi RS... gehad; altijd met sportuitlaten e.d.

Ik weet dat de performance sneller is bij acceleratie dan bovenstaande auto's maar is het gevoel hetzelfde als een sportauto ?

Als ik eerlijk ben tegen mezelf is de enige reden dat ik de M3P besteld heb fiscaal. Aftrekbaarheid op vennootschap maar vooral een heel laag VAA. Exterieur look van auto vind ik eerlijk gezegd niet zo mooi; minimalistisch interieur vind ik mooi.

Dus ik vraag me af of de auto echt fun is om mee te rijden of niet ?

Zijn er nog mensen die om de "verkeerde" redenen (fiscaal) deze stap gemaakt hebben en wat hun bevindingen zijn ?

Alvast bedankt voor jullie eerlijke mening!
Verwachting: nu om de verkeerde redenen bestellen is straks tot vervelends toe janken over het feit dat het toch geen Audi, Porsche, ... blijkt te zijn.

Heb dat mee gemaakt op Outlander forums. Allemaal mensen die voor een dubbeltje op de tweede rang gaan zien en dan halverwege de show klagen dat het uitzicht toch minder is dan vanaf de eerste rang.
 
  • Like
Reactions: Apocz and MLKRMR
Verwachting: nu om de verkeerde redenen bestellen is straks tot vervelends toe janken over het feit dat het toch geen Audi, Porsche, ... blijkt te zijn.

Heb dat mee gemaakt op Outlander forums. Allemaal mensen die voor een dubbeltje op de tweede rang gaan zien en dan halverwege de show klagen dat het uitzicht toch minder is dan vanaf de eerste rang.

Eigenlijk niet; als de auto me niet bevalt zal hij heel rap te koop staan en koop ik me direkt iets anders.

Maar ben heel benieuwd en kijk uit naar de ervaring.
 
@4playF1 :
Prima instelling, er zijn honderdduizenden mensen die de M3 gekocht hebben zonder er ook maar één in het echt te zien, laat staan er in te rijden. Die mensen waren allemaal razend enthousiast, volgden de boot waarop hun auto stond etc.
Als hij niet bevalt, geef je hem gewoon terug, ook dat is Tesla.
 
@4playF1 :
Prima instelling, er zijn honderdduizenden mensen die de M3 gekocht hebben zonder er ook maar één in het echt te zien, laat staan er in te rijden. Die mensen waren allemaal razend enthousiast, volgden de boot waarop hun auto stond etc.
Als hij niet bevalt, geef je hem gewoon terug, ook dat is Tesla.
Daar heb je dan een week de tijd voor. En in die week ben je je nog volop bewust van de fiscale klapper die je net gemaakt hebt. Dus die week kon je wel door. Maar daarna ... :D