Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Het dino draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Om deze draad te kunnen posten moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Je eerste Model S moet in 2013 geleverd zijn
  • Je was hier op het forum actief in 2012-2013 en hebt samen met ons uitgekeken naar de eerste leveringen van de Model S in Europa.
Of wel was je aanwezig op een feestje waar je dit pasje voor nodig had:

2016-04-22-09.25.29.jpg


Welkom op het dino draadje!
 
Om deze draad te kunnen posten moet je aan de volgende voorwaarden voldoen:

  • Je eerste Model S moet in 2013 geleverd zijn
  • Je was hier op het forum actief in 2012-2013 en hebt samen met ons uitgekeken naar de eerste leveringen van de Model S in Europa.
....
Gaat iets niet goed....ik voldoe aan beide eisen niet en toch kan ik hier posten....?
 
Actief op het forum in 2013: Check!
Aanwezig bij launch party 2013: Checkt! (het moment waarop het idee voor de E-rally is ontstaan!)
Model S geleverd in 2013: Check!

(inmiddels ook een enigszins nieuwerwetse P90DL, wel met het "oude" front, een reservering voor een 3 en een reservering voor een X)
 
en wat moet ik nu!

ja vroeg besteld
ja geleverd 2013 (op papier)
vergeten op kenteken te zetten waardoor hij 2014 staat!
wel bij het feestje geweest ( onee *sugar* was bij mij op kantoor :) )
net mijn s verkocht!
x besteld!
3 besteld

maar wel een zonneklepje met handtekening van elon musk :)
 
  • Like
Reactions: Wiebe
Zo, nu mogen wij hier ook ongegeneerd herinneringen terughalen over "vroeger". Weten jullie dat nog, de tijd dat je voor een trip naar het buitenland met behulp van kaarten en tabellen moest uitrekenen of je het überhaupt zou halen naar één van de 7 superchargers in Europa en, zo ja, wat dan de maximale snelheid zou zijn die je aan kon houden?

Wat waren wij toen toch stoere avonturiers!