Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb er nog twee... originele. :):)
20170824_143935-600x800.jpg
 
  • Like
Reactions: is3 and gelden
net een foutje ontdekt in het forum. ik kan maar één like; of één love geven. Deze post van @gelden wordt daarmee onvoldoende recht gedaan.
Ik heb er een like aan toegevoegd. Verder ben ik ook een trouwe classic rijder, maar ben wel allergisch voor stickers op mijn auto. Vignetten voor de alpenlanden peuter ik er af zodra ik de grens gepasseerd ben. Dus misschien moet ik heel snel dit draadje weer uit, al juich ik forumledenherkenbaarheid (mooie voor galgje) wel toe. Ik blijf dus toch nog maar even meelezen hier.
 
  • Like
Reactions: is3
Aha en dan een vaste plaats voorzijde en achterzijde afspreken waar we ze plakken?
Zou wel fijn zijn als je ook tijdens het voorbijrijden van een wagen weet waar je moet kijken of er een sticker zit.

En maak je ook andere bumperstickers ? Zoals:

"Mijn Autopilot remt alleen voor Tesla's"
of:
Als je dit kan lezen staat je TACC op 1"
 
Ik kan niet beloven dat ik ze vandaag klaar heb en ook niet dat ik morgen in Gent zal zijn ;)
De kosten van deze eerste reeks stickers neem ik wel op mij.
Maar ik heb geen zin om als distributiecentrum op te treden en over de Benelux telkens twee stickers te gaan verzenden.
ik ben daarom op zoek naar een 4 a 5 tal adressen waar ik een 4 tal vellen (40 stickertjes) naartoe kan sturen en waar andere ze dan kunnen ophalen of verder verdelen. @Keezje ,@Edi99, @S-19910 ...? stuur maar een PM met de adresgegevens.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: sweep
Ik kan niet beloven dat ik ze vandaag klaar heb en ook niet dat ik mogen in Gent zal zijn ;)
De kosten van deze eerste reeks stickers neem ik wel op mij.
Maar ik heb geen zin om als distributiecentrum op te treden en over de Benelux telkens twee stickers te gaan verzenden.
ik ben daarom op zoek naar een 4 a 5 tal adressen waar ik een 4 tal vellen (40 stickertjes) naartoe kan sturen en waar andere ze dan kunnen ophalen of verder verdelen. @Keezje ,@Edi99, @S-19910 ...? stuur maar een PM met de adresgegevens.

Hoe laat ga je morgen niet in Gent zijn ?

Misschien kan ik niet komen, nadat ik de werken aan de carport vergat te inspecteren.
 
  • Funny
Reactions: Nogo1966 and Xfrank
ik ben daarom op zoek naar een 4 a 5 tal adressen waar ik een 4 tal vellen (40 stickertjes) naartoe kan sturen en waar andere ze dan kunnen ophalen of verder verdelen. @Keezje ,@Edi99, @S-19910 ...? stuur maar een PM met de adresgegevens.

Done - als iemand ze wil hebben volstaat een PM naar mij met je adres. Ik stuur er dan standaard 2 op tenzij je aangeeft er meer te willen.
Ik ga ze maar niet uitdelen bij een SuC -;)