Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Facelift Model S ?

This site may earn commission on affiliate links.
M3 neus zou niet misstaan, ik heb de cone altijd een zwaktebod gevonden.
Voor de rest, extra opbergruimte en geventileerde stoelen? Ga ik niet direct voor in de rij staan..
Grappig trouwens, voor ik de auto had leek het gebrek aan opbergruimte nog wel een probleem. Nu vind ik het heerlijk, nog nooit zo weinig zooi in de auto gehad!
 
  • Like
Reactions: jpet
Las het ook ja, twijfel nu om nog even te wachten tot ik de Model S bestel...

Als je nog even wacht zal wel de prijs omhoog gaan en als ze een nosejob introduceren zal die wel standaard zijn voor alle wagens die de komende maanden geproduceerd worden.

Ik zou dus vooral nu bestellen om de oude prijs te locken. Je hebt altijd de mogelijkheid je bestelling later aan te passen (mits meerprijs) als je dat echt zou willen.
 
is allemaal onbekend ... , ik hoorde van tesla store medewerker dat er een prijs ververandering zou komen, vorige week nog verwachting van 2% ...

vandaag contact gehad, zelfde informatie, maar met mededeling dat het eerder moet denken aan 5% verandering

Ik heb mijn Model S zojuist aanbetaald!!! Ik zat al op het randje, als ik nu wacht is het zonde van geld. Als het zo blijkt te zijn dat er andere niet te missen updates komen maandag kan ik nog terug, anders laat ik mijn order staan.

Ben al super happy met de order!!! nu nog de financiering en config final maken, en aflevering datum kiezen...
 
  • Like
Reactions: jpet
Amsterdam heeft dozen staan met waarschijnlijk allemaal nieuw materiaal voor in de shop. Maar die dozen gaan niet open voordat het mag van de grote baas. Jongens en meisjes daar weten dus ook nog niets concreet.
Zou heel goed kunnen passen bij dit verhaal.
 
  • Informative
Reactions: robertvg
Dat is ook zoals bij de introductie van de autopilot. De meesten die in augustus/september 2014 een model S hadden besteld kregen er ineens autopilot bovenop, zonder dat iemand op het moment van bestellen daar maar het minste idee over had.
 
Het lijkt er wel aan te komen.
1.jpg

2.jpg
 
Ben benieuwd wat het gaat worden. Aan de ene kant voelt de Model X/3-achtige neus niet heel logisch aan bij de S (tenminste, als ik zo naar de gerenderde foto kijk die Hans heeft geplaatst), aan de andere kant vind ik het ook wel weer mooi. Je ziet wel duidelijker dat het een elektrische auto betreft met die neus.
 
Ben benieuwd wat het gaat worden. Aan de ene kant voelt de Model X/3-achtige neus niet heel logisch aan bij de S (tenminste, als ik zo naar de gerenderde foto kijk die Hans heeft geplaatst), aan de andere kant vind ik het ook wel weer mooi. Je ziet wel duidelijker dat het een elektrische auto betreft met die neus.

Ik weet niet of foto 2 gerenderd is. Kan best dat we die nog niet (hadden) mogen zien.
 
Ik was in het begin geen liefhebber van de neus van de Model S, en toen de X bekend was nog minder. Nu ze de S naar die van de X wijzigen, ben ik de originele neus meer gaan waarderen. In een lichte kleur zal het natuurlijk wel extra opvallen als je auto gewoon geen een gesloten body is, maar omdat dat nu zou "moeten" om te tonen dat het een elektrische wagen is. Dat hoeft dan ook weer niet.
 
Als je die foto met de folie uitvergroot zit er precies nog zwart achter die folie, dus lijkt het de bestaande neus te zijn.
Het is natuurlijk geen zo'n grote modificatie naar die effen neus, wellicht enkel een nieuwe fascia. Het wordt wel een beetje kaal zo, ik mis de chroom accenten die er nu opzitten. Het effen vlak zal natuurlijk 'gebroken' worden door de nummerplaat die er op moet komen.