Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Musk draadje

This site may earn commission on affiliate links.
Precies, dus wat moet ik er mee? Hij praat mij alleen een minderwaardigheidscomplex aan of probeert mijn prestaties (en dan ben ik al geen CEO) te bagatelliseren.
Als je iemand moet aanspreken dan zijn het leraren en HR managers. Want die zorgen voor opleiding en personeelsbeleid.
Ik spreek jou er niet op aan. Het is een gegeven en gaat veel verder dan leraren en hr managers. Als ik een nieuw teamlid zoek dan probeer ik onbewust een kopie van een succesvolle collega te vinden. Dus hoe meer de nieuwe kandidaat er op lijkt, des te makkelijker ben ik ervan overtuigd dat deze persoon het net zo goed gaat doen.
Verder, als een van mijn ouders geen universitaire opleiding heeft gehad dan begrijpen zij niet zo goed wat er nodig is om voorbereid te zijn op deze scholing en kunnen zij mij minder makkelijk de juiste kant op helpen. Vaak speelt ook nog de financiële kant mee. Geen geld voor bijlessen en ze sturen mij eerder naar een opleiding waarbij er sneller geld in het laadje komt. Enz.
 
  • Like
Reactions: wooter and MaH

In the end, heb je altijd een beetje verlies. Beter daar realistisch over te zijn, dan te denken dat je iedereen kan plezieren.

Edit: doet me aan deze denken

IMG_0023.jpeg
 
Ich liebe mein Tesla Model Y und Elon Musk besitzt bisher einen Großteil der Lorbeeren, aber ich wünschte, er würde seine persönlichen Ansichten für sich behalten. Manchmal werden seine Worte falsch wiedergegeben, manchmal aber auch nicht...

I love my Tesla Model Y and Elon Musk owns much of the credit so far, but I wish he would keep his personal views to himself. Sometimes his words are misrepresented, but sometimes not...

J’adore ma Tesla Model Y et Elon Musk en détient une grande partie du mérite jusqu’à présent, mais j’aimerais qu’il garde ses opinions personnelles pour lui. Parfois, ses paroles sont déformées, mais parfois non...

Ik ben dol op mijn Tesla Model Y en Elon Musk bezit tot nu toe een groot deel van het krediet, maar ik zou willen dat hij zijn persoonlijke mening voor zichzelf zou houden. Soms worden zijn woorden verkeerd weergegeven, maar soms ook niet...
 
Musk negeert min of meer het cultuur gewauwel van Wilders, en komt met een ander issue: bevolkingsafname, of eigenlijk bevolkings ineenstorting in zijn woorden. Op de langere termijn klopt dat zeker, alleen verschil ik van mening over de gevolgen. Bevolkingsafname betekent dat ook de economische groei kan gaan afnemen of beter nog; een daling inzetten. Zolang de bevolking harder afneemt dan de economische activiteit zal de totale welvaart nog steeds stijgen. Lijkt me een pluspunt voor klimaat én kwaliteit van leven.

Vergrijzing is slechts een probleem op de korte termijn, op het moment dat de grijze golf uitgestorven is(wij dus :cool:) zijn onze kinderen er van verlost.
 
Musk negeert min of meer het cultuur gewauwel van Wilders, en komt met een ander issue: bevolkingsafname, of eigenlijk bevolkings ineenstorting in zijn woorden. Op de langere termijn klopt dat zeker, alleen verschil ik van mening over de gevolgen. Bevolkingsafname betekent dat ook de economische groei kan gaan afnemen of beter nog; een daling inzetten. Zolang de bevolking harder afneemt dan de economische activiteit zal de totale welvaart nog steeds stijgen. Lijkt me een pluspunt voor klimaat én kwaliteit van leven.

Vergrijzing is slechts een probleem op de korte termijn, op het moment dat de grijze golf uitgestorven is(wij dus :cool:) zijn onze kinderen er van verlost.
Onze kinderen nemen gemiddeld nog minder kinderen dus het is niet een tijdelijk probleem. Ik bewonder je optimisme maar is niet op feiten gebaseerd.
Overigens ga je dit ook niet alleen met migratie oplossen en is er dus meer automatisering, en dan vooral in de zorg, nodig.

Voor wat meer context, en jullie mogen allemaal roepen dat het een Godwin is.

Lebensborn
Waarom geeft dit context? Want gaat totaal niet over het onderwerp. Behalve als je intenties zo zijn dat je niets liever doet dan die kaart trekken.
 
Onze kinderen nemen gemiddeld nog minder kinderen dus het is niet een tijdelijk probleem. Ik bewonder je optimisme maar is niet op feiten gebaseerd.
Overigens ga je dit ook niet alleen met migratie oplossen en is er dus meer automatisering, en dan vooral in de zorg, nodig.
Je geeft zelf al aan dat het wel een tijdelijk probleem zal zijn, immers zullen wij nog met de hand op de poepstoel gezet moeten worden, maar tegen de tijd dat onze kinderen die leeftijd hebben zal er een oplossing vanuit de automatisering en techniek zijn(is mijn inschatting). Bovendien nemen onze kinderen gemiddeld meer minder kinderen dan wij zelf en onze ouders deden, dus ook de grijze instroom zal relatief gezien afnemen.