Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Ik kom vrijdag aan, en verblijf in het VdV. Aangezien ik nog maar 1 keer in Eindhoven ben geweest, dacht ik ipv het diner, de stad even te verkennen met mijn co-piloot.
Zijn er aanraders of dingen die we zeker eens moeten gezien hebben?
Markante gebouwen, Evoluon, Strijp S, de Witte Dame en de Blob. En daar vlakbij het Philips museum aan de Nieuwe Emmasingel voor de electronica liefhebber...:). Oh ja, de binnenring van Eindhoven kun je bijna volledig op autopilot doen. Zitten helaas een paar rotondes in.
 
ze is weer proper,
om in de de regen en de modder te gaan rijden:rolleyes:

20170518_205018.jpg 20170518_205109.jpg 20170518_205310.jpg
 
Hallo allemaal,

Ik ben morgen als fotograaf aanwezig bij de E-Rally. Laten we hopen dat de weergoden met ons meedenken!

Is er toevallig nog iemand die uit de omgeving van Rotterdam/Dordrecht komt met wie ik mee kan rijden naar het Van der Valk hotel? Anders moet ik vanuit Tilburg mijn (even schelden in de kerk ;) , benzine) auto ophalen in Eindhoven...

Groeten en tot morgen!

Ivar Bierman
 
Hallo allemaal,

Ik ben morgen als fotograaf aanwezig bij de E-Rally. Laten we hopen dat de weergoden met ons meedenken!

Is er toevallig nog iemand die uit de omgeving van Rotterdam/Dordrecht komt met wie ik mee kan rijden naar het Van der Valk hotel? Anders moet ik vanuit Tilburg mijn (even schelden in de kerk ;) , benzine) auto ophalen in Eindhoven...

Groeten en tot morgen!

Ivar Bierman
Ik kom langs rotterdam, uit brielle.
 
Status
Not open for further replies.