Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
ze vroegen wel naar mijn auto als demo wagen. Als ze ooit aan mijn auto moeten knippen, kunnen ze me waarschijnlijk onmiddellijk afvoeren wegen hartaanval:wink:

De brandweer in mijn omgeving vroeg of ik mijn auto beschikbaar wilde stellen voor een demonstratie. De brandweer vertelde dat er een Tesla medewerker bij aanwezig zou zijn. Het zou geen destructieve demonstratie worden, hooguit zouden 'wat paneeltjes worden verwijderd'. Toen duidelijk werd dat Tesla toch niet kon komen heb ik de afspraak om mijn Model S uit te lenen maar afgezegd. Het YouTube filmpje is m.i. voldoende instructief.
 
Vandaag bij een klant in Dordrecht geladen. 6 plaatsen!! Verf was nog nat maar mocht al wel laden. Zo ziet de toekomst van elektrisch rijden er echt goed uit.
ImageUploadedByTapatalk1415984868.412442.jpg
ImageUploadedByTapatalk1415984884.881667.jpg
 
Het valt me op dat er de laatste week verschillende occasie Tesla's zijn bijgekomen op Autoscout.
Wie koopt nu zo'n auto om maar een jaartje mee te rijden :crying:? Of zouden die allemaal wijzigende persoonlijk omstandigheden hebben om zo'n drastische beslissing te nemen?

Aanbod
 
De mijne volgende week 1 jaar. Dan neem ik 'm mee voor een verjaardagstripje naar Brugge :)
Inmiddels ook 40k op de teller.
Ook een aardige stapel papier verzameld wat er gedurende het afgelopen jaar aan verbeteringen/vervangingen is gedaan.
In januari wederom een nieuwe motor.
Gaat overigens iedere pijnloos. Auto wordt opgehaald, Tesla loaner achtergelaten.