Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Je leest even een dagje niet mee en Frank heeft een nieuwe auto!
Gefeliciteerd!

Het patroon is kennelijk 12.000 posts tot de eerste, dan weer 12.000 tot de tweede.
Dus rond de 36.000st post verwachten we foto's van de volgende :smile:


Wij als classic rijders voelen ons nu wel wat in de steek gelaten. Hou rekening met ons en post niet te enthousiast de komende tijd.:wink:
 
Het is niet alles goud wat blinkt. Hij moet ook TPMS sensoren vervangen.

Je leest even een dagje niet mee en Frank heeft een nieuwe auto!
Gefeliciteerd!

Het patroon is kennelijk 12.000 posts tot de eerste, dan weer 12.000 tot de tweede.
Dus rond de 36.000st post verwachten we foto's van de volgende :smile:


Wij als classic rijders voelen ons nu wel wat in de steek gelaten. Hou rekening met ons en post niet te enthousiast de komende tijd.:wink:
 
Geheel ten overvloede moet ik hier toch nog even de loftrompet steken over de Tesla service (tenminste die in SeC Duiven).

Zoals eerder gepost heb ik een enkele drive-unit terug de kap van mijn crossbar (onder het panoroof) laten vervangen door een versie met alcantara bekleding.
Daar kreeg ik in eerste instantie een rekening voor waar EUR 65 ex BTW montage kosten op stonden (1/2 uur werk dus).
Maar mij was door de monteur verteld dat het echt een fluitje van een cent was (zo'n 3 minuten werk).

Dus daar toch maar even op gereageerd. Bleek standaard zo in het systeem te staan. Nu zou je nog kunnen beweren dat als de auto speciaal hiervoor naar binnen moet worden gereden, etc. ze 15 min kwijt zijn.

Anyway. Werd opgepakt. Maar door kennelijk drukte en wat tussenkomende vakanties kreeg ik vandaag pas een aangepaste factuur met 0 min montage.
Heel netjes. (originele factuur had ik al betaald maar wellicht komt er nu nog wat terug).

Van vaste tarieven voor bepaalde werkzaamheden bij een garage ben ik geen fan, maar de manier waarop er bij Tesla mee om werd gegaan is wel weer helemaal super.

Ik kom er over twee maanden graag weer voor de volgende drive unit en om mijn eigen batterij weer terug te krijgen.
 
Huh, ik lees dit in een email nieuwsbrief die ik vanmorgen van Tesla ontving:
"
In de afgelopen 12 maanden zijn klachten over de auto gehalveerd en verbeteringen zijn geheel kosteloos voor de eigenaren doorgevoerd. Als hardware moet worden gerepareerd, streven wij ernaar dit te doen binnen de vier jaar/50.000-km garantie (acht jaar/onbeperkt aantal km garantie op de batterij en aandrijflijn)."

50.000 km garantie? Is dat nieuw? Was toch 80.000 km....