Noelis
Member
Hey JoeNe,
Bedankt voor de info.
Ik bedoel de type 2 kabel die je los kan kopen via die Belgische verdeler...met zo'n knopje.
Ok dat van type 1 naar type 2 is duidelijk.
Simultaan lijkt niet echt nodig.
Met 110KM/dag denk ik niet dat ik de Tesla dagelijks moet laten.
De Leaf zal verder meestal op 230V geladen worden. Dus de P20/P30 zal uitzonderlijk zijn.
Aartselaar is minder dan 20KM... bij nood
Bedankt voor de info.
Ik bedoel de type 2 kabel die je los kan kopen via die Belgische verdeler...met zo'n knopje.
Ok dat van type 1 naar type 2 is duidelijk.
Simultaan lijkt niet echt nodig.
Met 110KM/dag denk ik niet dat ik de Tesla dagelijks moet laten.
De Leaf zal verder meestal op 230V geladen worden. Dus de P20/P30 zal uitzonderlijk zijn.
Aartselaar is minder dan 20KM... bij nood
Wat bedoel je met kabel met "Charge poort knopje"? De UMC of een Type 2 kabel met zo'n knopje?
Elke Type 2 kabel zou met een P20/P30 moeten werken. De UMC maakt gebruik van een stopcontact.
Simultaan laden kan wel via een smartcharging oplossing.
Er bestaan kabels om met Type 1 op een Type 2 laadstation te laden. Maar die laden wel maar op 1 fase dacht ik.
Er bestaan ook laadstations met 2 Type 2 aansluitingen. Die verdelen zelf tussen de 2 aansluitingen.