You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je up to date betaalgegevens in je account? Bankkaart gekoppeld?Probeer abonnement op premium connectivity te activeren maar het lukt niet en evenmin op de telefoon van mevrouw. Zie pic. Meer leden last van?
Is die premium aan te raden. Welke dingen eruit gebruiken jullie het meest?
Dat valt snel te testen bij de SuperchargerHeb je up to date betaalgegevens in je account? Bankkaart gekoppeld?
Facturatieadres?
Alleen al het niet moeten werken met een mobiele hotspot is voor mij die €10 al waard. Heb zo vaak problemen met de hotspot als ik mijn auto moet updaten dat ik dat niet bij iedere rit wil. Plus ik gebruik de 4G verbinding veelvuldig wanneer ik ga laden via Netflix en YouTube.Is die premium aan te raden. Welke dingen eruit gebruiken jullie het meest?
En zelfs met hotspot krijg je nog geen sattelietbeelden.Alleen al het niet moeten werken met een mobiele hotspot is voor mij die €10 al waard. Heb zo vaak problemen met de hotspot als ik mijn auto moet updaten dat ik dat niet bij iedere rit wil. Plus ik gebruik de 4G verbinding veelvuldig wanneer ik ga laden via Netflix en YouTube.
Ik werk de hele dag met GEO-data dus dat is voor mij ook een must inderdaadEn zelfs met hotspot krijg je nog geen sattelietbeelden.
Nee want het is een lease auto en het superchargen wordt verrekend via een bankrekening van LeasePlan, die staat ook niet in mijn account.Dat valt snel te testen bij de Supercharger
Goede tip, ik had wel mijn IBAN als eens ingevoerd maar zonder adres. Gebeld met Tilburg, ik werd heel snel netjes teruggebeld en betaalgegevens geüpdatet, uit- en opnieuw inloggen, check op update app maar nog steeds foutmelding. Screenshot ervan doorgezet, nu maar even afwachten.Heb je up to date betaalgegevens in je account? Bankkaart gekoppeld?
Facturatieadres?
Gaat dat dan, Supercharger op 1 manier betalen en de rest op een andere manier? Bij mij gaat alles via het betaalmiddel in mijn account. Misschien eens aan andere lease rijders vragen.Nee want het is een lease auto en het superchargen wordt verrekend via een bankrekening van LeasePlan, die staat ook niet in mijn account.
Ja. Rekening voor SuC gaat rechtstreeks naar de leasemij. Daarom ook is het account van leaserijders beperkt.Gaat dat dan, Supercharger op 1 manier betalen en de rest op een andere manier? Bij mij gaat alles via het betaalmiddel in mijn account. Misschien eens aan andere lease rijders vragen.
Bij Lease kan je dus ook geen laadhistorie of prijs zien. Alleen de meest recente laadstop. Zou stiekem wel eens willen zien wat ik in totaal al heb geladen incl prijzen. Maar helaas, is afgeschermd.Gaat dat dan, Supercharger op 1 manier betalen en de rest op een andere manier? Bij mij gaat alles via het betaalmiddel in mijn account. Misschien eens aan andere lease rijders vragen.
Werd netjes teruggebeld vandaag. Blijkbaar kun je pas een abonnement afsluiten indien het gratis jaar daadwerkelijk voorbij is. Ik waag dat te betwijfelen maar over 2 weken weten we wel of het klopt. Hoe dan ook, fijn dat Tesla weer normaal bereikbaar is.Heb je up to date betaalgegevens in je account? Bankkaart gekoppeld?
Facturatieadres?
Als je pin-to-drive actief hebt, zou je valet mode in kunnen schakelen, dan hebben ze je pincode niet nodig.Hallo trotse model X bezitter hier met wat domme vragen:
- morgen worden mijn banden gewisseld (niet bij Tesla want die hadden mijn bandenmaat niet op voorraad..) moet ik daar nou nog iets voor doen? Auto op service modus zetten ofzo? En wat nadat de nieuwe banden erop zitten?
Ah goeie tip, thanks!Als je pin-to-drive actief hebt, zou je valet mode in kunnen schakelen, dan hebben ze je pincode niet nodig.
Kon zojuist dan toch abonnement afsluiten. Moet me maar niet druk maken over de vraag waarom nu ineens wel. Case closed.Werd netjes teruggebeld vandaag. Blijkbaar kun je pas een abonnement afsluiten indien het gratis jaar daadwerkelijk voorbij is. Ik waag dat te betwijfelen maar over 2 weken weten we wel of het klopt. Hoe dan ook, fijn dat Tesla weer normaal bereikbaar is.
Iemand?!Ik ben aan het kijken naar een bedrijf die raam tinting kan doen, zijn er hier goede ervaringen met een locatie in het zuiden van het land?
Weet niet of ze ramen tinten en heb er geen ervaring mee, maar ze zijn erg goed!Iemand?!