Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beginners vragen

This site may earn commission on affiliate links.
Is die premium aan te raden. Welke dingen eruit gebruiken jullie het meest?
 
  • Like
Reactions: djlorenz and Nick-m
Is die premium aan te raden. Welke dingen eruit gebruiken jullie het meest?
Alleen al het niet moeten werken met een mobiele hotspot is voor mij die €10 al waard. Heb zo vaak problemen met de hotspot als ik mijn auto moet updaten dat ik dat niet bij iedere rit wil. Plus ik gebruik de 4G verbinding veelvuldig wanneer ik ga laden via Netflix en YouTube.
 
Alleen al het niet moeten werken met een mobiele hotspot is voor mij die €10 al waard. Heb zo vaak problemen met de hotspot als ik mijn auto moet updaten dat ik dat niet bij iedere rit wil. Plus ik gebruik de 4G verbinding veelvuldig wanneer ik ga laden via Netflix en YouTube.
En zelfs met hotspot krijg je nog geen sattelietbeelden.
 
  • Like
Reactions: Nielsjah95
Heb je up to date betaalgegevens in je account? Bankkaart gekoppeld?
Facturatieadres?
Goede tip, ik had wel mijn IBAN als eens ingevoerd maar zonder adres. Gebeld met Tilburg, ik werd heel snel netjes teruggebeld en betaalgegevens geüpdatet, uit- en opnieuw inloggen, check op update app maar nog steeds foutmelding. Screenshot ervan doorgezet, nu maar even afwachten.
 
Gaat dat dan, Supercharger op 1 manier betalen en de rest op een andere manier? Bij mij gaat alles via het betaalmiddel in mijn account. Misschien eens aan andere lease rijders vragen.
Bij Lease kan je dus ook geen laadhistorie of prijs zien. Alleen de meest recente laadstop. Zou stiekem wel eens willen zien wat ik in totaal al heb geladen incl prijzen. Maar helaas, is afgeschermd.
 
Hallo trotse model X bezitter hier met wat domme vragen:

- morgen worden mijn banden gewisseld (niet bij Tesla want die hadden mijn bandenmaat niet op voorraad..) moet ik daar nou nog iets voor doen? Auto op service modus zetten ofzo? En wat nadat de nieuwe banden erop zitten?

- mijn Model X is uit 2018 met HW 2.5, als ik zou upgraden naar FSD krijg ik dan "gratis" HW 3.0? Is het evt. ook mogelijk om HW 3.0 te krijgen door ervoor te betalen, maar geen FSD te nemen? Zo ja, wat kost zoiets?

- heb wat gekraak bij mijn raam aan bestuurderskant, waarbij het klinkt alsof het glas schraapt / kraakt, vooral als je een bocht neemt of snel accelereert, iemand die dit bekend voorkomt?
 
Hallo trotse model X bezitter hier met wat domme vragen:

- morgen worden mijn banden gewisseld (niet bij Tesla want die hadden mijn bandenmaat niet op voorraad..) moet ik daar nou nog iets voor doen? Auto op service modus zetten ofzo? En wat nadat de nieuwe banden erop zitten?
Als je pin-to-drive actief hebt, zou je valet mode in kunnen schakelen, dan hebben ze je pincode niet nodig.
 
Werd netjes teruggebeld vandaag. Blijkbaar kun je pas een abonnement afsluiten indien het gratis jaar daadwerkelijk voorbij is. Ik waag dat te betwijfelen maar over 2 weken weten we wel of het klopt. Hoe dan ook, fijn dat Tesla weer normaal bereikbaar is.
Kon zojuist dan toch abonnement afsluiten. Moet me maar niet druk maken over de vraag waarom nu ineens wel. Case closed.