Hans Noordsij
Well-Known Member
Roep jij nou op tot vandalisme Hans?
Dat lijkt het, maar ik ben eraan gewend geraakt dat mijn meningen soms door een procentje of zo niet worden gedeeld en vervolgens afgeschoten
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Roep jij nou op tot vandalisme Hans?
Je moet het wel aangezet hebben, “lane change”. Staat standaard uit. Je moet t voor elk profiel dat je aanmaakt opnieuw aanzetten.Rijdt op een weg in Friesland wat 2 + 2 baans is, met een middenberm.
N356 Way: Sintrale As (167311705) | OpenStreetMap
met de volle autopilot.
Tot mijn verbazing vertikte tesla van baan te wisselen. Heel lang en verschillende keren geprobeerd.
is dit een bug in de kaarten? Is dit iets dat mensen aan Tesla doorgeven?
Rijdt op een weg in Friesland wat 2 + 2 baans is, met een middenberm.
N356 Way: Sintrale As (167311705) | OpenStreetMap
met de volle autopilot.
Tot mijn verbazing vertikte tesla van baan te wisselen. Heel lang en verschillende keren geprobeerd.
is dit een bug in de kaarten? Is dit iets dat mensen aan Tesla doorgeven?
Heb je mij toch al 2x moeten vertellen, zelfs na de 1e keer was ik de 2e keer weer net zo geïrriteerd dat het niet werkte. Alleen werkt het wel, als je het maar aan zetJe moet het wel aangezet hebben, “lane change”. Staat standaard uit. Je moet t voor elk profiel dat je aanmaakt opnieuw aanzetten.
Ik ben benieuwd wat hij bedoelt met ' handing control to and from the driver '.
Het zou kunnen zijn dat 'nagging' verdwijnt op de snelweg...??
Level 3 kan betekenen dat je op de snelweg niet meer hoeft in te grijpen en dat auto alles zelf moet kunnen. Dan zal bij afrit de auto tijdig je waarschuwen om controle over te nemen. Nu remt hij al tot ~10 km/u af bij afrit naar stoplicht, dan misschien wel tot stilstand.
Wat zal dat weer een telefoongedoe geven trouwens.
Tesla could sell this chip into other industries that have nothing to do with transportation or energy, but that need to run neural networks more quickly to solve their business problems."
@Hans Noordsij
Er komt een tijd dat wij geen eigen auto meer hebben. Jij krijgt dan bij het inzetten van een afspraak in je agenda wat extra vragen:
- net hoeveel personen wilt u reizen?
- welke klasse auto wilt u reizen? <standaard, luxe, sport>
- bijzondere wensen? <MPV, stationwagen,...>
Parkeren is geen issue: auto zet je voor de deur af.
Auto zal zich altijd aan de wet (lees: maximumsnelheid) houden. Als iedereen autonoom rijdt, is dat ook de effectieve snelheid!!!
En op de dag zelf krijg je dan uur voor vertrek een mail: 'rekening houdend met huidige verkeerssituatie en de verwachting komt u auto om xx.xx voorrijden.
Data betreft uitsluitend AP1 auto’s.Tesla Autopilot’s crash avoidance features result in ‘fewer physical damage, injury liability claims’ says IIHS
View attachment 323723
.. nu nog lagere verzekeringspremies...!
Data betreft uitsluitend AP1 auto’s.
Het aantal botsingen met en zonder AP1 is gelijk gebleven.
In de data is niet meegenomen of AP1 daadwerkelijk aan stond tijdens het ongeluk.
Edit: ik voorspel dat deze grafiek er niet mooi uit gaat zien, als de data van 2017 en 2018 erin is verwerkt. Dan zit de AP2 data erin.