Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tips voor tablethouder voor de achterstoelen

This site may earn commission on affiliate links.
Deze zomer gaan wij met 2 kleine kinderen (2 1/2 jaar oud) naar Zuid Frankrijk. Om de rit voor hun ook sneller te laten verlopen wil ik graag een tablet monteren bij de achterstoelen.
Heeft daar iemand ervaring mee?

Ik had al een steun gevonden, maar ik moet concluderen dat ik deze zelf niet gemonteerd krijg op de stoel (onvoldoende ruimte om de Torx schroef los te krijgen)
 
Deze zomer gaan wij met 2 kleine kinderen (2 1/2 jaar oud) naar Zuid Frankrijk. Om de rit voor hun ook sneller te laten verlopen wil ik graag een tablet monteren bij de achterstoelen.
Heeft daar iemand ervaring mee?

Ik had al een steun gevonden, maar ik moet concluderen dat ik deze zelf niet gemonteerd krijg op de stoel (onvoldoende ruimte om de Torx schroef los te krijgen)

een dubbelzijdige plakstrip met velcro gebruiken is een optie; het voordeel daarbij is dat je de tablet dan ook nog kan afhalen om bv een ander filmpje op te zetten. Ons dochterje van 6 is de helpdesk in het geval dan ons zoontje van 1,5 iets te creatief is geweest met de knoppen ;)
 
Die kende ik inderdaad al, maar om nu te zeggen dat dat een ideale oplossing is. Hij is inderdaad duur, vervolgens enkel voor een 7 inch ipad te gebruiken, en zit volgens mij veel te laag, zeker als de kinderen nog in een kinderstoeltje en daarmee dus iets achterwaarts gekanteld zitten.

In mijn vorige auto kon ik een stang aan de hoofdsteun bevestigen, en dan de tablet op een mooie hoogte in het midden plaatsen (geen ontzettend fraaie oplossing, maar voor de vakantieperiode prima).
 
Heb een pano dak, dus iets dergelijks zou een optie kunnen zijn. Zag al wat foto's van iemand die deze balk opende om er een houder op te monteren. Wel erg fraai gedaan, maar of ik hem zelf zo durf te openen.....
Een een houder die daar aan vast klemt zou inderdaad een optie kunnen zijn. Maar moet natuurlijk ook we veilig zijn. Bedankt voor de tip
 
Letterlijk een Proper systeem (ook voor iPhone), maar zoals The Froq aanhaalt, dien je tijd én een portie geduld te hebben ...

IMG_7422.jpg
IMG_7423.jpg
 
Dit is net zo iets, maar dan van Vogels
Vogel's TMM 107 Tablet Wall Mount (adhesive)
Omdat ik mijn stoel heb laten vernieuwen heb ik gelijk dit systeem van Vogel op de achterkant van de stoelen laten schroeven. Dit werkt prima, en het ziet er netjes uit. Met een plaatje aan de binnenkant van de stoel zitten de 'houders' extra stevig vast. Een beeldscherm is niet kantelbaar, maar de klassieke iPad is bij dit systeem wel in hoogte verstelbaar.
image.jpg
image.jpg