Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

3G problemen?

This site may earn commission on affiliate links.
Ben ik de enige die vanmorgen z'n Tesla aantreft zonder 3G-verbinding? Reset van het scherm helpt niet....

+ 1

Hier hetzelfde Zap75. Weet niet zeker of het vanochtend om 5:45u gelijk als was, heb iig 1 keer Flitsmeister ververst.
Maar op een gegeven moment bleef het internet scherm zwart. Zag nog wel bereik streepjes, maar geen 3g indicatie meer.
Bij mij gaf de reset helaas ook geen positief resultaat!
 
+ 1

Hier hetzelfde Zap75. Weet niet zeker of het vanochtend om 5:45u gelijk als was, heb iig 1 keer Flitsmeister ververst.
Maar op een gegeven moment bleef het internet scherm zwart. Zag nog wel bereik streepjes, maar geen 3g indicatie meer.
Bij mij gaf de reset helaas ook geen positief resultaat!

Wellicht heeft provider gewoon een storing. Gebruik anders je mobiel als hotspot en (hopelijk heb je andere provider) dan kan je gewoon alle functionaliteiten gebruiken als je in de auto zit
 
Idem hier, geen 3G en geen verbinding met de App (Android). Was wel even wennen hoor weer eens een radio station analoog opzoeken :wink:. App lijkt het bij mij nu nog steeds niet te doen, wellicht een reset nodig. Ik ga vanmiddag wel eens even kijken en proberen of alles weer werkt.
 
Toch wel vervelend dat het in contact komen met de S met enige regelmaat niet lukt.
Ik begin dan gelijk te denken dat er iets niet goed is met de app of de auto, maar waarschijnlijk zijn het weer eens de servers van hetzij de 3G-provider of die van Tesla?
Als het de laatste zijn, dan snap ik niet dat Tesla niet meer up-time kan realiseren.
In ieder geval heb ik er met telefoneren via mijn Vodafone-abo veel minder last van. Mag ik daaruit concluderen dat het (meestal) de Tesla servers zijn?
 
Toch wel vervelend dat het in contact komen met de S met enige regelmaat niet lukt.
Ik begin dan gelijk te denken dat er iets niet goed is met de app of de auto, maar waarschijnlijk zijn het weer eens de servers van hetzij de 3G-provider of die van Tesla?
Als het de laatste zijn, dan snap ik niet dat Tesla niet meer up-time kan realiseren.
In ieder geval heb ik er met telefoneren via mijn Vodafone-abo veel minder last van. Mag ik daaruit concluderen dat het (meestal) de Tesla servers zijn?
Als je auto aan de WiFi hangt dan zou de 3G provider er niks mee te maken moeten hebben. Ik verdenk de Tesla servers.