Page 1 of 37 1234511 ... LastLast
Results 1 to 10 of 365

Thread: Geen Firmware 6.0 maar 5.9

Member

Geen Firmware 6.0 maar 5.9

Ik was zojuist in Tilburg en werd zoals altijd erg vriendelijk geholpen. Natuurlijk vroeg ik naar de planning van de nieuwe software update en er werd me verteld door de medewerker dat deze vanochtend is gestart met uitrollen en of ze hem meteen naar mijn auto moesten uploaden. Het is versie 5.9 met kennelijk een aantal grote aanpassingen zoals volledige controle over de luchtvering en streaming audio via Rdio. Helaas geen navigatie update

Hij is nu bezig met installeren, heb nog niet zelf kunnen testen, maar zou dus kunnen dat bovenstaande niet geheel correct is.
    85Kw | Blue Metallic | Black & Obeche Mat | 19" | Tech | Pdc | Pano | Supercharger | Rearseats

Junior Member
    Dat kan kloppen, hier staat meer info:

Firmware 5.9

Frustrerend dat er geen "download + install update now!" knop te vinden is op het scherm

Model S R231 EU widodh's Avatar
    Quote Originally Posted by ivog View Post
    Dat kan kloppen, hier staat meer info:

Firmware 5.9

Frustrerend dat er geen "download + install update now!" knop te vinden is op het scherm
    Idd. Laten we in dat topic ook wel de boel een beetje centraal houden.

Ik hoop vanavond ook de update te krijgen!
    BMW M5 E39 - Kawasaki Z750R - 3-phase power - Not a Roadster owner, but the co-owner of my/our company is

85kWh - 19" Cyclone grey - Pearl White - Tech Package - PDC - Sunroof - Twin-Chargers - Light package - Nappa Leather

*****Driver PaulW5's Avatar
    Is het iemand al gelukt om de 5.9 versie te bemachtigen via OTA of SC los van TTM??

Er staat wel op VS gedeelte de Release notes for 5.9
    http://www.teslamotorsclub.com/attac...4&d=1395699000
    85kW - 21" (S) and Pirelli 21" (W) - Black - Tech Package - PDC - Sunroof - Twin-Chargers - Light package - TAN Leather - Sound Package - Mat Obeche - Subzero weather - Air Suspension - Premium Interior Lighting - Security - Shelf - Tinted Windows - Tinted Rear Windows - Green Brake Calipers. www.kryoictdetachering.nl

Member
    Ik heb nog niet mogen meemaken dat de auto in low stand gaat, behalve als ik even 160km/u rijdt.

Nu ontstaat een nieuwe vraag... Op welke snelheid stel je de LOW stand op in ?
    80 ? 100? 120 ?

Hangt een beetje af wanneer hij weer terug gaat naar standaard... wil niet op de snelweg zitten en de auto non-stop standart-low gaat omdat ik de hele tijd 100-80-100-120-80 moet rijden vanwege traag verkeer etc...

*****Driver PaulW5's Avatar
    Quote Originally Posted by martinve View Post
    Ik heb nog niet mogen meemaken dat de auto in low stand gaat, behalve als ik even 160km/u rijdt.

Nu ontstaat een nieuwe vraag... Op welke snelheid stel je de LOW stand op in ?
    80 ? 100? 120 ?

Hangt een beetje af wanneer hij weer terug gaat naar standaard... wil niet op de snelweg zitten en de auto non-stop standart-low gaat omdat ik de hele tijd 100-80-100-120-80 moet rijden vanwege traag verkeer etc...
    Goede vraag, ik rijd momenteel veel door groenehart met enorm veel 80KM N-wegen met af en toe een drempel.... ik denk dat ik 80+ ga hanteren. En dan kijken of ik geen problemen ga krijgen met obstakels
    85kW - 21" (S) and Pirelli 21" (W) - Black - Tech Package - PDC - Sunroof - Twin-Chargers - Light package - TAN Leather - Sound Package - Mat Obeche - Subzero weather - Air Suspension - Premium Interior Lighting - Security - Shelf - Tinted Windows - Tinted Rear Windows - Green Brake Calipers. www.kryoictdetachering.nl

Petrolhead Electrified PeterSZ's Avatar
    Eindelijk. Eerste wat ik ga doen is altijd in LOW zetten.
    Hoe werkt dit? Ga ik nou van 5.6 direct naar 5.9?
    Irritant eigenlijk dat je niet kunt zien wélke update er voor je klaarstaat.
    Model S P852/VIN18985 delivered 15 november 12.15uur.
    P85, Grey, Tan, Obeche matte, Pano, 21" silver, Perf.Plus, SpoilerT, Tech, Sound, Park, Winter, Security
    Former daily driver: Fourdoor Fiat with Trident-logo

Member rickkusters's Avatar
    Hoe werkt streaming via Rdio?
    VIN21365 (est.delivery 21 november)-85-Grey-19"-Black Leather-Tech-Parking-Sound-Pano Roof

EU P 1662 JoeNe's Avatar
    Quote Originally Posted by PeterSZ View Post
    Eindelijk. Eerste wat ik ga doen is altijd in LOW zetten.
    Hoe werkt dit? Ga ik nou van 5.6 direct naar 5.9?
    Irritant eigenlijk dat je niet kunt zien wélke update er voor je klaarstaat.
    Ik denk dat je update na update gaat moeten installeren. Maar misschien nog even wachten tot iedereen al geupgrade is, zodat je zeker bent dat je alle updates sequentieel kan draaien.

Maar heel dit antwoord begon met 'ik denk' ...
    EU Reservation #1662 - VIN 23175 Reservation Made : November 16th 2012- Order confimed : May 28th 2013 - In Production : October 2nd 2013 - Production Complete : October 12th 2013 - Delivered : November 26th 2013

Petrolhead Electrified PeterSZ's Avatar
    Quote Originally Posted by JoeNe View Post
    Ik denk dat je update na update gaat moeten installeren. Maar misschien nog even wachten tot iedereen al geupgrade is, zodat je zeker bent dat je alle updates sequentieel kan draaien.

Maar heel dit antwoord begon met 'ik denk' ...
    Haha, thanx.
    Ga idd. nog ff wachten en kijken wat de ervaringen zijn!
    Model S P852/VIN18985 delivered 15 november 12.15uur.
    P85, Grey, Tan, Obeche matte, Pano, 21" silver, Perf.Plus, SpoilerT, Tech, Sound, Park, Winter, Security
    Former daily driver: Fourdoor Fiat with Trident-logo

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)