Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 41 to 47 of 47

Thread: Superchargers in Belgium & Netherlands

Model S P1332 EU Xfrank's Avatar
    Quote Originally Posted by widodh View Post
    Ja, dat gokte ik dus ook.

Ik had wat hoop dat we er deze maand een paar bij kregen, maar ik vind het maar eng stil.
    misschien vanavond meer, met de kwartaalcijfers?
    60 kwh / red multi-coat red/ gelukkige eigenaar sinds zaterdag 23-11-13... na 15 maand en 3 dagen wachten

EU P 1662 JoeNe's Avatar
    Quote Originally Posted by Xfrank View Post
    misschien vanavond meer, met de kwartaalcijfers?
    Hopelijk gebeurt er veel achter de schermen...
    EU Reservation #1662 - VIN 23175 Reservation Made : November 16th 2012- Order confimed : May 28th 2013 - In Production : October 2nd 2013 - Production Complete : October 12th 2013 - Delivered : November 26th 2013

Model S P653 EU LuckyLuke's Avatar

Superchargers in Belgium & Netherlands

Denk dat er eind maart wel een aantal nieuwe locaties bekend zullen zijn. Ik gok dat ze eerst in dec en jan de USA prioriteit hebben gegeven (daar is het gruwelijk hard gegaan de afgelopen twee maanden namelijk), en vanaf nu pas de cabinets voor de EU aan het produceren zijn, tel er nog 4 weken transport hierheen bij en een aantal weken voor het monteren. Kan dan ineens hard gaan hoor. Hoop deze zomer wel naar zuid Frankrijk of Spanje te kunnen!
    EU P653 VIN16882 (14-11-2013)-P85-Multicoat Red-Pano-Spoiler-19"-Black Leather-Carbon-Tech-Parking-Sound-Security-Parcel Shelf-Vossen CV4 20"
    Laadkabel nodig? - http://www.laadkabelwinkel.nl - 10% korting voor forumleden gebruik kortingscode: TMC10

Member
    Quote Originally Posted by LuckyLuke View Post
    Denk dat er eind maart wel een aantal nieuwe locaties bekend zullen zijn. Ik gok dat ze eerst in dec en jan de USA prioriteit hebben gegeven (daar is het gruwelijk hard gegaan de afgelopen twee maanden namelijk), en vanaf nu pas de cabinets voor de EU aan het produceren zijn, tel er nog 4 weken transport hierheen bij en een aantal weken voor het monteren. Kan dan ineens hard gaan hoor. Hoop deze zomer wel naar zuid Frankrijk of Spanje te kunnen!
    Zag ook dat er in de USA recentelijk SuperCharger stalls 'nieuwe stijl' geinstalleerd worden. Wellicht heeft dat er ook mee te maken.
    Tesla Supercharger network - Page 401
    Last edited by Gerardf; 2014-02-19 at 07:45 AM.
    85kWh | Blue Metallic | Tan Leather | Lacewood | 21" Wheels | Pano Roof | Tech Pkg | Sound Studio | Air Suspension | Parking sensors | Parcel Shelf | Twin Chargers. Delivery was 13 December 16.00 (Tilburg).

Member Rutger's Avatar
    Kan me ook wel iets voorstellen bij de tijdelijke hik-up. Het gaat duidelijk in fases. Eerst een team in Noorwegen, in 1 klap zes stuks, daarna de route NL -> Oostenrijk. Als ze niet gelijktijdig al zijn gestart met vergunning voor nieuwe locaties, en je begint daar dan 1 januari mee, dan kan ik me voorstellen dat je het eerste kwartaal wel kwijt bent aan het maken van deals en het aanvragen van vergunningen. Dan zouden de eerste fysieke bouwwerkzaamheden wel volgen de komende maand. Als ze dan vanaf dat moment in een gestaag tempo locaties regelen, dan zie je daarna ook een gestage uitrol. Tot op heden komen ze hun plannen goed na, kijk eens na het traject wat er in Europa ligt, en wat er in de VS gebeurt.
    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Model S85 - black/black/piano - tech & park & panoramic roof & een 'hoedenplank'.

Junior Member Wallien's Avatar
    Ik denk mij te herinneren dat Elon in Adam of Oslo heeft aangegeven, dat tijdens de winter de werkzaamheden op een lager pitje staan vanwege het weer (bijv. vorst). Nu is het weer niet echt winters geweest, maar wellicht was daar wel rekening mee gehouden in de planning.

Member
    Quote Originally Posted by Andre View Post
    Sehr gut, + 1 fuer der Herr Xfrank !
    Hoe meer ik het filmpje zie, hoe gaver ik hem vind. Fokes, allemaal kijken !!!

- - - Updated - - -

Quote Originally Posted by Andre View Post
    Hoe meer ik het filmpje zie, hoe gaver ik hem vind. Fokes, allemaal kijken !!!
    zie post 37
    85kw, multicoat red, VIN22848, Pano, 19", grey nappa, Obeche Mat, Duo lader, Tech pack, Park sensors, Air, Verlichtingsset.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)