Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

LDU revisie/vervangen, waar?

This site may earn commission on affiliate links.
Dag allen,

De LDU van mijn '15 MS heeft het helaas begeven. Ik weet de precieze oorzaak niet (is door SeC Groningen vastgesteld), maar ik vermoed de welbekende keerring lekkage.
Ik ga er dus vanuit dat de volledige LDU vervangen moet worden (en niet alleen gereviseerd kan worden). Wat Tesla hiervoor vraagt is mij te gortig (ook omdat het me 2 maanden buiten de garantie gebeurt).

Weet iemand wie dit in Nederland of omstreken uit kan voeren? Ik ben wel in contact geweest met EV Clinic en Kroatie dit dit kan doen, maar dat is nogal een ritje met de MS achterop een autoambulance.
 
Ik heb hetzelfde voorgehad met mijn 2013 S. Gewoon bij Tesla een refurbished DU laten plaatsen. Top service in A'dam, meteen vooraan in de planning gezet. En ondanks dat de eerste refurbished DU ook foutmeldingen gaf en ze dus extra werk moesten verzetten voor een 2de. Denk je echt dat het ergens anders goedkoper kan? En dan dat hele gedoe er omheen, ik betaal graag om dat te vermijden.