You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Een beetje chauffeur gebruikt zijn buitenspiegels om achteruit te rijden.
En tijdens het rijden kan je idd je camera gebruiken maar het zicht in de achteruitkijkspiegel voldoet voor mij.
Het is beperkt maar ik stoor me er niet aan.
Dit zijn dingen die je moet testen tijdens een proefrit, Een software update kan dit niet verbeteren helaas
Valt in de praktijk reuze mee. Al een paar flinke regenbuien gehad en dan na de rit de kofferbak openen heeft nog niet geleid tot wateroverlast in de trunk.
Dacht ik in het begin ook. Maar is eigenlijk wel lekker als er iemand op je bumper zit, want die zie je bijna niet. Ik voel me daardoor minder opgejaagd en dat is wel zo fijn als het straks 100 wordt op de snelweg. Bovendien heb je door het glazen dak een schitterend zicht naar boven.
Clearvue van Turtle Wax in combinatie met de aerodynamica van de auto doet wonderen. Bij regen loopt het water heel snel van je achterruit af. Geen enkele behoefte aan een wisser.
Zowel vraag als antwoorden melden niet of het over M3, MS of MX gaat, maar anyway: met mijn MS (die waarschijnlijk het slechtst scoort ter zake, vergeleken met M3 en MX) was ik inderdaad verbaasd door het 'kleine' zicht door de achterruit, maar uiteindelijk dient die niet tot zoveel, toch? Je hebt buitenspiegels links en rechts (rechts was in een vorige eeuw een betalende optie bij de meeste wagens ) en die beide buitenspiegels zijn nuttiger dan "achterruit-zicht".
En juist dat is voor mij het grootste 'probleem' met het zicht naar achteren. Wanneer mijn achterligger heel dicht op mij zit ben ik geneigd het gas los te laten, vanuit het idee: als ik geen veiligheidsmarge achter me heb, dan creëer ik hem voor me wel. En nu doe ik dat soms bij achterliggers die lijken te kleven (omdat ik de koplampen niet kan zien) maar dat eigenlijk nauwelijks doen.