Nogmaals, dit heeft niets met herverkoopwaarde te maken, en evt hogere prijs. De lease van een model 3 werd "flat out geweigerd vanwege teveel problemen met Model 3". En die leasemaatschappij is marktleider in B.
Er zijn geen problemen met de Model 3. Wij hebben er eentje van februari 2019 en buiten een rammelend deurtje van de telefoonhouder is dat ding feilloos geweest.
De leasemaatschappij maakt je maar wat wijs. Denk ook even na: alles wat problemen zou leveren, is gedekt onder garantie dus kost ze niks. Welke problemen blijven er als leasemij dan nog over? De winstmarge op die ondingen. En sterk afgeprijsde E-trons verslijten is meer winstmarge dan Model 3's waar ze geen fleetkorting kennen.
Het automobiele equivalent van blackberry gebruikt wel proven technology om bvb de ruitenwissers automatisch aan te sturen.
Ja, dat is ook een broodje aap verhaal. Je doet net alsof alle lyrische model 3 rijders nog nooit met de Duitse
premium meuk hebben gereden. De regensensor van onze 5 BMW's was ook
proven technology die zich liet verschalken door duister en motregen, en recent nog met een Ford met
proven technology gereden waaruit blijkt dat die proven technology nog altijd niet weet wat te doen in het duister of met motregen.
En projecteert in je gezichtsveld navigatie-informatie. Ik betaal liever 1500 EUR voor een HUD dan 6000 voor een niet-werkende FSD.
Ah leuk, ik herinner me nog de tijden van 3K voor navi pro, met DVD schijfjes a rato van €160/jaar om 2 jaar oude navi data te krijgen. En je moet ook eerlijk zijn, €1500 voor zo een glazen spiegeltje op je dashboard met wat pijltjes omdat je niet meer naar onder of rechts kan kijken? Zit dat overigens ook al op Porsche, of zijn die niet premium genoeg? En vergeet de €300 voor rijstrooksignalisering, €300 voor rijstrookwaarschuwing, €300 voor rijstrookoverschrijdingalarmering, €750 parkeerassistent, €1250 Driving Assistant Pack en €900 voor adaptieve cruise control met stopngo niet. En dan moet je nog altijd zelf sturen. En €1740 om je auto te voorverwarmen. €210 voor een geïntegreerde dashcam (enkel video vooraan), €1220 tot €5800 voor een geluidsinstallatie.
En die €6000 is heftig veel geld, maar je hebt een auto die in mijn geval alleszins makkelijk en aantoonbaar meer dan 100km kan rijden zonder onderbreking. Ik moet enkel regelmatig even aan het stuur leunen om te bevestigen dat ik er nog ben. Dat vind je bij de concurrentie nog niet in die mate.
En ja, een Tesla heeft heel wat leuke elementen in de uitrusting zitten, maar er zitten ook nog altijd hiaten in die uitrusting. Geen enkele wagen is perfect.
Ja, is goed toch? En voor sommigen is een Tesla niet perfect want ze missen 78 plastic knopjes met chrome lakafwerking in het interieur die het
premium maken, en voor anderen is appen terwijl de auto stuurt hun vorm van luxe.