Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Wie was / wie waren het?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb al eens ooit een modificatie voorgesteld waarbij een miniscuul rood (of andere kleur) LEDje op de binnenzijde van de achterklep wordt gemonteerd.
Als dit LEDje parallel geschakeld wordt met de remlichten, zie je in de achteruitkijkspiegel wanneer de lichten aangaan. Mod nog niet uitgevoerd.
 
Ik heb al eens ooit een modificatie voorgesteld waarbij een miniscuul rood (of andere kleur) LEDje op de binnenzijde van de achterklep wordt gemonteerd.
Als dit LEDje parallel geschakeld wordt met de remlichten, zie je in de achteruitkijkspiegel wanneer de lichten aangaan. Mod nog niet uitgevoerd.

Ik heb deze mod eens gelezen op het amerikaanse gedeelte van het forum. Leuk bedacht en ongetwijfeld handig. Helaas verandert het niet wanneer de lichten aangaan etc...
Denk dat het voor mij niet is weggelegd.
Ik blijf liever in de onwetendheid dat ik bekend sta als een altijd-remmende-idioot-met-een-dure-auto. Wil toch nog wel een beetje trots zijn op mijn rijstijl.
 
En nu weer even on-topic:
Zonet in Hoofddorp geweest. Heee, wat zie ik daar, een bruine Tesla? Even kijken....
Wat is dat nu, door de eigenaar zelf gedaan?? :eek:
 

Attachments

  • IMG_0556.JPG
    IMG_0556.JPG
    152.2 KB · Views: 325