Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Werkelijke wachttijd - Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Dus eindelijk terecht...

Yes, ze waren even het spoor bijster..... nu maar hopen dat het niet wordt uitgesteld....

- - - Updated - - -

22/4? Dan is de levering vrij laat. Men zit tegenwoordig rond de 2 maanden levertijd. Speciale opties besteld ofzo?
Ikzelf heb definitief besteld 24/5 en verwachte levertijd is nog steeds eind juli (maar dan ga ik op vakantie dus wordt of 1 dag voor of 1 dag na mijn vakantie).

op eerste zicht zelfde config als die van jou
 
test

- - - Updated - - -

Sorry van de "test" post van zonet, ik had voorbije dagen een reactie proberen te plaatsen maar werd tegengehouden (moderator problemen ofzo)

@ T.blomer: thanks! :)

@firebird: Ardooie, is vlakbij! Kom zeker eens langs wanneer we de Tesla hebben, het zal je misschien
helemaal over de streep trekken :)... Die van de Stationsdreef zag ik inderdaad al eens staan. Voor de rest
weinig Tesla drivers in de streek...

Status is nog steeds "bestelling bevestigd", vraag me af wanneer dit zal wijzigen - lees, geen geduld!!
 
Sorry van de "test" post van zonet, ik had voorbije dagen een reactie proberen te plaatsen maar werd tegengehouden (moderator problemen ofzo)

T.blomer: thanks! :)

firebird: Ardooie, is vlakbij! Kom zeker eens langs wanneer we de Tesla hebben, het zal je misschien
helemaal over de streep trekken :)... Die van de Stationsdreef zag ik inderdaad al eens staan. Voor de rest
weinig Tesla drivers in de streek...

Status is nog steeds "bestelling bevestigd", vraag me af wanneer dit zal wijzigen - lees, geen geduld!!
 
Hoe zijn jullie in hemelsnaam de tijd doorgekomen, ik moet nog tot eind augustus. Killing!:eek:
Dan ben ik toch niet de enige die hier stilaan gek aan het worden is.
Moet nog tot 17/8 wachten, en ga begin augustus nog op vakantie.
Verder zit ik veel te lezen en opzoeken, filmpjes voor de duizendste keer bekijken op youtube, ...
Wat kan de tijd toch traag gaan als je iets zo graag wil! :crying:

Respect voor degenen die er nog langer op hebben moeten wachten!!:biggrin:
 
f532f2854dd8f428bd17ff3d363f2dfa.jpg


Het gaat voorbij. En kun je je een vrediger zondag voorstellen dan dit? Rustig 12 km/uur laden op (eerste) bestemming.