Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Waar klacht over DEC?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben mijn reis van NL naar Portugal aan het plannen die voor de komende dagen op het schema staat, daarom een hotel gemaild die 2 laadplekken heeft.

Krijg ik eerst gesteggel over de prijs (duurder dan via websites, voorgeteld rechtstreeks want dan geen commissie maar blijkbaar verdienen ze veel geld in Spanje aan een overnachting van 74 euro) en vervolgens krijg ik een mail dat ze me niet een laadplek kunnen garanderen (ondanks dat je 13 euro voor de parkeerkelder betaald...).
Op de vraag hoe ze dit dan voor zich zien als ze niet te reserveren zijn en er geen SUCs in de buurt zijn krijg ik geen antwoord..

Waar kan ik bij Tesla mailen dat dit een onhandige Destination Charger is?
 
Ik ben mijn reis van NL naar Portugal aan het plannen die voor de komende dagen op het schema staat, daarom een hotel gemaild die 2 laadplekken heeft.

Krijg ik eerst gesteggel over de prijs (duurder dan via websites, voorgeteld rechtstreeks want dan geen commissie maar blijkbaar verdienen ze veel geld in Spanje aan een overnachting van 74 euro) en vervolgens krijg ik een mail dat ze me niet een laadplek kunnen garanderen (ondanks dat je 13 euro voor de parkeerkelder betaald...).
Op de vraag hoe ze dit dan voor zich zien als ze niet te reserveren zijn en er geen SUCs in de buurt zijn krijg ik geen antwoord..

Waar kan ik bij Tesla mailen dat dit een onhandige Destination Charger is?

Gewoon bellen met Tesla Klantondersteuning en hulp onderweg.

Gratis: 0800 020 0160

Lokaal: 013 799 9525

Wat ook helpt is hier gedetailleerd aangeven wat (en waar) er scheelt. Tesla heeft een passief-actief relatie met het forum :) (al enkele keren sterk vermoeden gekoesterd)
 
Ik heb ze zojuist nog een mail gestuurd, met de vraag me uit te leggen wat nou het probleem is, alvorens Tesla een mail te sturen.

Hotel is Extremadura in Caceres.
Heb eerder hospes palacio de Arenales gebruikt zonder problemen maar omdat ik nu gewoon alleen onderweg ben vond ik dat een beetje zonde van het geld ook omdat ik laat aan kom. Maar goed, zal dan toch die worden, die bieden wel service.

Niemand een idee waarheen te mailen? Zal anders SeC Rotterdam vragen