Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla Supercharger netwerk

This site may earn commission on affiliate links.
Als Tesla rijder weet je deze informatie natuurlijk al reeds lang en heb je het nooit anders geweten. Maar eenmaal je het gewone publiek gaat bereiken kan je echt niet verkocht krijgen dat bij wijze van spreken uit jouw benzinepomp minder liters komen vloeien dan die van je gebuur....

Eens wat jij het gewone publiek noemt ook zijn Tesla heeft zal men ook wel snel de werking doorhebben. Hoe moeilijk is het om te onthouden dat je best laadt waar zowel de A als de B vrij zijn?
 
Eens wat jij het gewone publiek noemt ook zijn Tesla heeft zal men ook wel snel de werking doorhebben. Hoe moeilijk is het om te onthouden dat je best laadt waar zowel de A als de B vrij zijn?

Pretty hard blijkbaar.
Zo heb ik ik gent al een aantal maal gehad dat ik net alleen sta te laden, en dat die ene wagen steeds pal naast me komt laden. Blijkbaar heeft die graag gezelschap naast hem :cool:
 
Pretty hard blijkbaar.
Zo heb ik ik gent al een aantal maal gehad dat ik net alleen sta te laden, en dat die ene wagen steeds pal naast me komt laden. Blijkbaar heeft die graag gezelschap naast hem :cool:
Ik heb dat ook al gemerkt. Mischien weten alleen forumlezers dat. In dat geval is het onze morele taak de niet forumlezers op te leiden.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Zie zojuist "Tesla now has 34 vehicles in its fleet for each Supercharger – A look at the network’s growth ahead of the Model 3" voorbijkomen in mijn feed.
tesla-supercharger-growth-troy-3.png
 
BeNe staat gewoon op de laatste en voorlaatste plaats, slechte cijfers. Dat terwijl er eigenlijk zo goed als geen enkele projecten onderweg zijn behalve dan in Aarlen en Schiphol.

Ik ben het niet met je eens. Met de huidige lat-out van superchargers kan ik vrijwel alle trips in Nederland en België op een comfortabele wijze maken. Op sommige lokaties zou wel het aantal stalles kunnen worden uitgebreid, ik dan aan met name Amsterdam en - in mindere mate - Oosterhout.

Zoals het artikel al aangeeft zegt een ranking per land erg weinig. Wat mij betreft zou in een straal van zeg 100 km van mijn huis geen enkele supercharger nodig zijn. Daarbuiten wil ik er echter zo veel mogelijk .
 
  • Like
Reactions: Steven and HWS
Ik heb dat ook al gemerkt. Mischien weten alleen forumlezers dat. In dat geval is het onze morele taak de niet forumlezers op te leiden.
Dat is inderdaad onze taak. Vergeet niet dat het merendeel van de Tesla rijders niet op dit forum zitten en daardoor niet zoveel kennis hebben als wij. Ik wijs de mede-laders er dan ook op dat ze niet met mij moeten gaan 'delen', indien mogelijk.
 
Wordt er bij het afleveren van een Tesla voldoende 'uitleg' gegeven over het gebruik van een SuC?
Als ik het juist lees zijn er toch een hoop mensen die niet weten van 'delen' van de stalls.
Ook over wat een gepaste manier is van het gebruik van de SuC is niet iedereen het eens (SuC Gent tijdens matchen).
 
Wordt er bij het afleveren van een Tesla voldoende 'uitleg' gegeven over het gebruik van een SuC?
Als ik het juist lees zijn er toch een hoop mensen die niet weten van 'delen' van de stalls.
Ook over wat een gepaste manier is van het gebruik van de SuC is niet iedereen het eens (SuC Gent tijdens matchen).

Ik denk het niet... Kwam een paar weken geleden in Eindhoven iemand tegen die na het aanrijden aan de SuC met z'n eigen kabel begon te hannesen... Bleek de auto net te hebben gekregen. Was ook erg verbaasd dat we op weg waren naar Italië met een M S...