You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Don't shoot the messenger:scared:Waarom zijn er 2 type 2 aansluitingen...? Dat gaat gegarandeerd bezet worden gehouden door Outlanders, Zoees ed... En die staan er dan niet een half uurtje, maar meteen de hele nacht.
Waarom zijn er 2 type 2 aansluitingen...? Dat gaat gegarandeerd bezet worden gehouden door Outlanders, Zoees ed... En die staan er dan niet een half uurtje, maar meteen de hele nacht.
Die 22 kW punten zijn ook mooi voor als de laadsnelheid aan de SuC onder de 100 km/h daalt, want dan kun je net zo goed aan de 22 kW paal verder laden.
Dan kan iemand met een minder vol accu pack aan de SuC op hogere snelheid laden.
Alleen jammer dat het display de gemiddelde laadsnelheid per sessie in km/h aangeeft.
Dan zou je dus moeten kijken naar daling onder een bepaalde laadstroom en DC voltage, rechtsonder in het laadscherm..
Dat zal wel niet precies bij de 32A bij 400V voor wisselstroom zijn. Dat laat ik even over aan de wortel-uit-drie rekenkundigen.
Deze zijn speciaal geplaatst om ook Xfrank aan de SuC te laten laden :wink:Ik ga ervan uit dat deze type 2 aansluitingen door de Franse of lokale overheid worden opgelegd als voorwaarde bij de vergunning voor de SC.
watje :tongue:Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en ga dit jaar toch maar vliegen naar zuid Frankrijk.... :biggrin:
Ik had inmiddels toch wel 2 extra SuC's tussen Oosterhout en Reims verwacht. Hoop dat deze nu HEEL snel komen voor de Frankrijkgangers. Voor velen is de zomervakantie al begonnen...