Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Software 2023.26.*

This site may earn commission on affiliate links.
Daarnet ritje Brussel > Gent bij lichte regen met NOA. Op een bepaald moment schakelde NOA op 3 minuten tijd wel 10 keer over naar gewoon Lane Assist en terug. Heel vervelend.

Verder heb ik het gevoel dat de batterij vandaag veel sneller leeg trok, maar da’s een gevoel en niet bevestigd
 
Intussen al 3 keer meegemaakt dat bij NOA het automatisch sturen werd afgebroken wegens “een systeemfout”. Twee keer op de autosnelweg en de laatste keer was op een secundaire weg, waar ik achter een voorligger net tot stilstand was gekomen voor een rood licht. De 4 richtingaanwijzers gingen aan. Best gênant 😅
 
Automatische koplampen wanneer de ruitenwissers aan zijn, zit niet in de Nederlandse update zo te merken... Op Notateslaapp staat dit als "Not relevant in the Netherlands".
Had dit toch wel graag gezien, nu zit ik bij regen toch wel te pielen om de lichten aan te doen (een van de zeldzame momenten dat ik een gewoon knopje mis)
 
Last edited:
Voor wie dan wel?

Nieuwe S en X ....

1691227708047.png


Deze had ik leuk gevonden maar helaas...
 

Nieuwe S en X ....

View attachment 962442

Deze had ik leuk gevonden maar helaas...
Je hebt geen Premium Connectivity? Dit werkt voor mij, met de juiste app versie uiteraard, al sinds 2023.26.1.
 
Last edited:

Nieuwe S en X ....

View attachment 962442

Deze had ik leuk gevonden maar helaas...
Mijn 2019 model 3 heeft met deze update dit wel gekregen.
Ook de warme kleuren voor snachts en de spotify update.
Ik dacht dat dat alleen voor Ryze CPU’s zou zijn maar gelukkig! :)