Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Regeling adaptief rijden uitgeschakeld (DI_u032 & TAS2_a314)

This site may earn commission on affiliate links.
Sinds enkele weken geeft mijn MX spontaan een foutmelding (DI_u032 & TAS2_a314), zie screenshots. Deze foutmelding is ontstaan nadat ik de MX thuis geparkeerd heb en de volgende ochtend de MX weer in gebruik wilde nemen. Het vreemde is dat deze melding soms spontaan na een laadsessie bij een SuC verdwijnt en alles weer naar behoren werkt. De foutmelding keert echter (in mijn ogen) spontaan weer terug na een bepaalde periode.

Inmiddels is de MX bij de SeC Eindhoven geweest om dit te verhelpen, helaas was het resultaat kort en was de melding na een dag weer terug. Nu dient er 'een onderdeel' te worden vervangen waardoor deze foutmelding verdwijnt. Het rijgedrag van de auto neemt tijdens deze melding aanzienlijk af, zo kan er maximaal 145 km per uur worden gereden, werkt de luchtvering niet en heb ik het gevoel dat de auto minder goed reageert.

Ik ben benieuwd of iemand hier ook last van heeft (gehad) en of er vermoedens zijn wat precies deze error veroorzaakt. Ik zit trouwens momenteel nog steeds op de 2019 software terwijl ik zie dat vele al op 2020 zitten. Voor de goede orde; ik ben in het bezit van een MX 2019 Raven Performance model.

IMG_4635.jpg B5DEB99F-CFCA-48A0-AA3E-8EDF19D2FE01.jpg