Ehhh geen idee of ze ook vaste gedeelte iets aan gedaan hebben......rubbers zijn wel vervangen.Schrikken! Jouw vaste deel van het dak was toch - evenals bij mij - dit jaar nog vervangen ivm beschadigde rubbers?
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ehhh geen idee of ze ook vaste gedeelte iets aan gedaan hebben......rubbers zijn wel vervangen.Schrikken! Jouw vaste deel van het dak was toch - evenals bij mij - dit jaar nog vervangen ivm beschadigde rubbers?
Ergens net na Apeldoorn op de A1 richting Deventer. Ik rijd vanmiddag terug en zal eens kijken.....Uit mijn hoofd moest ik nog 24km naar Deventer CentrumWaar is het exact gebeurt. Ik kom er zo langs en kan onderdelen zoeken.
Daniel je hebt gelijk. Ze halen dan ook blijkbaar vaste gedeelte ervan af dus geen constructie issue maar een engineer in NL die zijn werk verkl.... heeftEhhh geen idee of ze ook vaste gedeelte iets aan gedaan hebben......rubbers zijn wel vervangen.
Dan is de volgende vraag of deze reparatie eenmalig foutief is uitgevoerd of dat alle reparaties - waaronder die bij onze S - op deze wijze zijn gedaan...Daniel je hebt gelijk. Ze halen dan ook blijkbaar vaste gedeelte ervan af dus geen constructie issue maar een engineer in NL die zijn werk verkl.... heeft
Daarnaast ligt erop de A1 75.2rechts richting Deventer een stuk dak van mij op linkervluchtstrook. Dus pics please wie er langsrijd. Ik doe dit pas maandagochtend in het donker weer. Lijkt erop dat er gelukkig niemand geraakt is.
Service van Tesla en bezorgdheid is overigens dikke 10+.
Ik kan nu natuurlijk 150 gaan rijden en dan een drukverschil veroorzaken door het raam te openen
Voorzichtig het dak/glas van binnen een beetje omhoogdrukken met vlakke handen en kijken of het een beetje meegeeft in de buurt van de randen? Evt met een helper buiten die kijkt of het glas beweegt tov de andere delen?Dan is de volgende vraag of deze reparatie eenmalig foutief is uitgevoerd of dat alle reparaties - waaronder die bij onze S - op deze wijze zijn gedaan...
Ik kan nu natuurlijk 150 gaan rijden en dan een drukverschil veroorzaken door het raam te openen, maar wellicht is een check op de reparatie bij tesla veiliger
Ik rijd morgen wel rondje met je Classic in de buurt van BREUKELEN. Het begin met wat gefluit, dan je ramen wat open en dicht doen daarna hebben we allebei een targa.Dan is de volgende vraag of deze reparatie eenmalig foutief is uitgevoerd of dat alle reparaties - waaronder die bij onze S - op deze wijze zijn gedaan...
Ik kan nu natuurlijk 150 gaan rijden en dan een drukverschil veroorzaken door het raam te openen, maar wellicht is een check op de reparatie bij tesla veiliger
Holy crap! Daar ben ik altijd al bang voor geweest. Mijn eerste panoglas bij mijn S bleef in 2013 bol staan 'van de spanning' toen ik het een keer dichtdeed. Sloot aan zijkanten wel aan, maar in het midden zat er speling van 1cm.
Ben blij te horen dat Tesla dit goed oppakt. Gelukkig is er niemand gewond geraakt of tegenaan gebotst. Dan kan je trouwens ook wel raden wat er dan voor nieuws op internet staat...
Voor alle duidelijkheid: het betreft hier een vaste ruit die dit voorjaar Is verwijderd teneinde beschadigde rubbers van het panorama dak te kunnen vervangen. Bij het terugplaatsen van de nieuwe vaste ruit is dus kennelijk een fout gemaakt waardoor de kit onvoldoende hecht aan de ruit.binnenkort een terugroepactie? of staan er straks mannen bij SuC die even op de achterbank plaatsnemen en tegen het dak gaan duwen?
Reken er maar op dat Tesla lokaal even in de service database kijkt of er meer dakvensters zijn vervangen. Die mensen, het zullen er per land maar een paar zijn, krijgen zeker een telefoontje met het verzoek even langs te komen.binnenkort een terugroepactie? of staan er straks mannen bij SuC die even op de achterbank plaatsnemen en tegen het dak gaan duwen?
Ik neem aan dat ze dit gaan doen. Daarnaast vanmorgen mijn dak gespot op de A1 gelukkig door wintertijd aanpassing was het licht. Anders had ik niks gezien. Heb filmpje gemaakt en daaruit foto gehaald. Kwaliteit is wel slecht (sorry)Reken er maar op dat Tesla lokaal even in de service database kijkt of er meer dakvensters zijn vervangen. Die mensen, het zullen er per land maar een paar zijn, krijgen zeker een telefoontje met het verzoek even langs te komen.