Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
  • Want to remove ads? Register an account and login to see fewer ads, and become a Supporting Member to remove almost all ads.
  • Tesla's Supercharger Team was recently laid off. We discuss what this means for the company on today's TMC Podcast streaming live at 1PM PDT. You can watch on X or on YouTube where you can participate in the live chat.

Model X nu ook met 60 kWh accu

This site may earn commission on affiliate links.
Goed voor de vanaf prijs! Maakt de auto wat "betaalbaarder" als je kan zeggen al vanaf 87K

Voor een "familie" auto die wat vaker voor een vakantie gebruikt zal worden lijkt het me minder goed lopen dan bij de S maar misschien is dat ook wel het idee...
 
Eigenlijk heb ik hier twee observaties bij:

Ten eerste geloof ik best dat dit voor een bepaalde doelgroep een heel aantrekkelijk aanbod kan zijn. Ik denk dan aan moeders (zeer respectvol bedoeld) die met veel kinderen vaak naar school/sport/familie/PCHooft etcetera rijden. Of iets analoogs.

Ten tweede lijkt het er op dat -misschien vanwege huidige of verwachte realisatie van efficiencywinst in de batterij productie- Tesla prijsniveaus kan drukken en daarmee zich nu al ook qua prijs.concurrerender opstelt ten opzichte van mogelijke toekomstige rivalen.
De hardware (lees: Batterijen) van de X60 is immers gelijk aan de X75. Dus....