Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model S/X refresh

This site may earn commission on affiliate links.
Ze hebben daarnet toch op een nieuwe mail geantwoord. Alleja, echte antwoorden op mijn vragen waren het jammer genoeg ook niet.
Moet afwachten op telefoon van Brugge .... ben benieuwd. Als ik niets hoor zal ik niet zomaar naar Brugge gaan, dus hopelijk komt het in orde.

HW4 geen idee. Volgens Tesla service is het HW3.
Maar of dat klopt geen idee, ze wisten zelfs niets van het aangepaste dak terwijl dat al officieel is aangekondigd. Dus de info die ik van hen krijg acht ik niet betrouwbaar. Onbegrijpelijk .....
Mijn VIN start met 508 .... terwijl er in EU auto's rondrijden met HW4 met VIN 502 ....
Zal het dus zelf moeten vaststellen wanneer ik auto (hopelijk) donderdag ga ophalen.
Hou ons op de hoogte aub! 👍
 
  • Like
Reactions: Tazmanian
Onze afspraak is woensdag om 10u in Hasselt! Geen idee van de HW3 of 4 - we zien morgen wel. Hoe kan je dit nakijken ?

Dat Tesla loyalty program om oude unlimited supercharging in te ruilen - is enkel zichtbaar op de US versie van hun website :-(
Ownership Loyalty Benefits | Tesla Support
Dat is inderdaad vreemd. Alsof wij in Europa niet beloond mogen worden voor onze 'loyalty'...
Misschien waait het iets later de grote plas over (net als bij de prijsverlagingen).
 
Zo zeg, in NL zijn er enorm veel nieuwe S en X modellen op voorraad!

Staan allemaal op locatie ‘Zeebrugge’. Lijkt erop dat die net uitgeladen zijn en nog op zoek naar een baasje.

Zou me niet verbazen als alle Tesla websites in Europa nu deze auto’s als ‘snel leverbaar’ tonen.

Er is overigens nog een boot onderweg vanuit de VS met als bestemming Rotterdam; de Hoegh Manila met aankomst op 1 mei.
 
  • Informative
Reactions: DM231191
@HansBe, is jouw verzekeringsmakelaar al gecontacteerd doos Tesla? De mijne nl. nog niet. Wordt toch wel heel krap om tegen de levering overmorgen alles in orde te krijgen. Bij Tesla nemen ze de telefoon niet op...
Ik kreeg van Tesla Hasselt de inschrijvingsformulieren en gaf die zelf aan mijn verzekeringsagent om de wagen in te laten schrijven. De nummerplaten zijn reeds bij Tesla toegekomen (bevestigd).
 
Geen idee van de HW3 of 4 - we zien morgen wel. Hoe kan je dit nakijken ?

Softwarematig kun je dit zien door naar het kopje service te gaan en op voertuiginformatie te klikken. Daar zou dan 4.0 moeten staan bij computer.

Optisch:

Als de camera's een dergelijke gloed hebben kun je daar wel van uitgaan denk ik:

hardware-4.0.jpg


En anders is de kwaliteit natuurlijk veel beter bij het gebruik van de camera's. Is niet te missen zou ik zeggen.
 
Na de Belgische forumleden die hier al een leveringsafspraak hebben, heb ik net (Nederlandse forumslid) een leveringsafspraak ontvangen. 3 mei om 11.00 uur moet ik hiervoor in Utrecht zijn. Alleen heb ik de kenteken nog niet ontvangen. Vraagt de Tesla om je groene kaart naast je rijbewijs en bewijs van betalingen?
 
@docterm mij werd alleen om mijn rijbewijs gevraagd. Bewijs betalingen had ik per mail al opgestuurd. Groene kaart is tegenwoordig niet groen meer maar wit en deze is volgens mij een paar dagen nadat de verzekering is ingegaan beschikbaar.
 
Vanochtend reed ik van Rotterdam richting Breda toen ik op de tegenovergestelde rijbaan een vrachtwagen vol X-en voorbij zag rijden. Allemaal witte en zwarte exemplaren alleen de laatste was......Ultra Red........het zou toch niet de mijne zijn geweest...........
 
  • Like
Reactions: Dikkie Dik
Allez alles geregeld om de wagen morgen op te halen, vervoer en dergelijke
Graag ik net dit bericht:

De wagen is toegekomen bij ons, maar bij de finale check door onze collega’s van Service is gebleken dat wij nog een veiligheidsupdate & een controle van een onderdeel moeten uitvoeren. Uit ervaring uit het verleden, kan het soms enige tijd duren voor we een Approval krijgen vanuit de US om de wagen te leveren. Omdat het over uw veiligheid gaat mogen we deze wagen absoluut niet leveren tot we daarvoor toestemming krijgen. Hoe lang dit kan duren, heb ik geen idee over, dit kan uren zijn of dagen. Van zodra we de wagen mogen leveren, laten we dit weten. Onze excuses voor het ongemak en deze zeer late verwittiging.

En deze mail kwam exact 26 minuten nadat ik een mail kreeg met een herinnering dat ik mijn wagen morgen kon ophalen
:mad:
 
Deze morgen (dag voor aflevering morgen dus) pas de inschrijvingsdocumenten ontvangen. Alles in allerijl nog geregeld om de wagen morgen af te kunnen gaan halen en afspraak gemaakt om mijn huidige wagen morgen in te leveren.

Om 18u30 zelfde bericht al Tasmania gekregen, in de aanspreking wel een andere naam dan de mijne... is dit bericht nu aan mij gericht of niet?

Wat een gedoe.