DVR-MYP
Member
En is dit de eerste EU plaid effectief (te koop) op vaste land:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hij is vertrokken richting Zeebrugge
View attachment 877062
Beste,
Ik heb deze mail ook vandaag ontvangen.Beste,
Er is een VIN-nummer gekoppeld aan uw bestelling, wat wil zeggen dat er een wagen voor u onderweg is.
De vermoedelijke aankomst van de wagen valt rond midden december.
Graag hadden we nu al kennis genomen of u in deze periode de wagen kan afhalen of niet?
Zo kunnen wij alle nodige maatregelen treffen om uw levering voor te bereiden en uw wagen te registreren.
In een latere periode nemen we terug contact op om een datum in te plannen.
Indien u nog niet alles omtrent betaling en verzekering van uw wagen geregeld hebt, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk uit te voeren en de correcte data in uw online Tesla account in te vullen.
Bij vragen, aarzel niet ons te contacteren.
Link naar uw Tesla account: https://ts.la/account
Met vriendelijke groet,
Tesla team Brugge
Ik kreeg vandaag deze mail. Het is dus inderdaad begonnen. Nog iemand deze mail gekregen?
jammer, ik heb per ongeluk een blauwe MS geconfigureerd (tijdens een moment van zwakte ) ipv een rode en ineens was er de price jump waardoor ik nu -first world problems- met de blauwe zit .Ik heb ook een mail gekregen, levering tussen 15 en 29 december. Model S LR Rood met witte zetels en FSD. Maar omwille van recente rugproblemen zou ik liever een Model X rijden. Is er iemand die zijn reservering wil ruilen. Mijn reservering is van 20/6/2021, ruil dus alleen met iemand van dezelfde periode = zelfde prijs en ook levering gepland voor einde december. Alleen Model X ruil dus, ik verkoop mijn reservering niet. Als het moet rij ik er wel een tijdje mee tot ik een X kan bestellen.
Ik ookBeste,
Er is een VIN-nummer gekoppeld aan uw bestelling, wat wil zeggen dat er een wagen voor u onderweg is.
De vermoedelijke aankomst van de wagen valt rond midden december.
Graag hadden we nu al kennis genomen of u in deze periode de wagen kan afhalen of niet?
Zo kunnen wij alle nodige maatregelen treffen om uw levering voor te bereiden en uw wagen te registreren.
In een latere periode nemen we terug contact op om een datum in te plannen.
Indien u nog niet alles omtrent betaling en verzekering van uw wagen geregeld hebt, vragen wij u om dit zo spoedig mogelijk uit te voeren en de correcte data in uw online Tesla account in te vullen.
Bij vragen, aarzel niet ons te contacteren.
Link naar uw Tesla account: https://ts.la/account
Met vriendelijke groet,
Tesla team Brugge
Ik kreeg vandaag deze mail. Het is dus inderdaad begonnen. Nog iemand deze mail gekregen?
Ik voel een "TMC nieuwjaarsborrel" in Belgie aankomenbij mij is het nu 3 december tot 17 december geworden.
View attachment 877822
Bij mij hetzelfde bericht. Ik ben er in ieder geval klaar voor.bij mij is het nu 3 december tot 17 december geworden.
View attachment 877822
Bij mij ook hetzelfde bericht. Ik ben er in ieder geval klaar voor.bij mij is het nu 3 december tot 17 december geworden.
View attachment 877822
Die boot heeft ondertussen wat vertraging opgelopen.Vandaag ook gebeld door Tesla. Blijkbaar is er een 2e boot vertrokken die 18 december verwacht wordt in Zeebrugge. Ik moest rekenen op levering rond de kerstdagen, waarschijnlijk net erna. Wie weet staat er voor jou ook nog een op @zkpq
Hij wilde weten of ik de levering wilde accepteren (JA)
Ik ben er bijna klaar voor. ben nog een beetje geld aan het zoeken, want ik wil geen aandelen verkopenBij mij hetzelfde bericht. Ik ben er in ieder geval klaar voor.
Haha ik zit met hetzelfde probleemIk ben er bijna klaar voor. ben nog een beetje geld aan het zoeken, want ik wil geen aandelen verkopen