Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Janken over leverdata (vertraging, voorkruipen, sigs vs. non-sigs, andere landen...)

This site may earn commission on affiliate links.
30 september was productie gereed bevestigd, en dus levering half november; ok, geen begin november meer.
OK, ik ga nu rustig wachten op bericht van een DS en Lester niet meer lastig vallen.
...... Allerlei berichten van (veel) hogere res.nr’s komen hier voorbij dat ze van hun DS gehoord hebben. Maar ik niet.
Begin deze week werd het wachten me teveel. Het mail-antwoord: uw DS is al toegewezen en heeft al een mail gestuurd. Nou, niet dus.
Ondanks reply van me....stil. Net maar zelf gebeld &*^%$@#&^@$%#*) 25/11 - 9/12 window.
Heb okt. vorig jaar gereserveerd. Nou krijgen mensen die minder dan een half jaar geleden besteld hebben 'm nog eerder (fijn voor hen).
December gvd; kan ik zeker vanavond weer het "nog maar 1 maand" feestje gaan vieren :cursing:
 
30 september was productie gereed bevestigd, en dus levering half november; ok, geen begin november meer.
OK, ik ga nu rustig wachten op bericht van een DS en Lester niet meer lastig vallen.
...... Allerlei berichten van (veel) hogere res.nr’s komen hier voorbij dat ze van hun DS gehoord hebben. Maar ik niet.
Begin deze week werd het wachten me teveel. Het mail-antwoord: uw DS is al toegewezen en heeft al een mail gestuurd. Nou, niet dus.
Ondanks reply van me....stil. Net maar zelf gebeld &*^%$@#&^@$%#*) 25/11 - 9/12 window.
Heb okt. vorig jaar gereserveerd. Nou krijgen mensen die minder dan een half jaar geleden besteld hebben 'm nog eerder (fijn voor hen).
December gvd; kan ik zeker vanavond weer het "nog maar 1 maand" feestje gaan vieren :cursing:
Wij kregen vorige week dezelfde delivery window voor onze P1904 maar zijn zojuist gebeld dat hij op 14 november klaar staat. Zou zomaar kunnen dat jij begin volgende week ook gebeld wordt dat t eerder wordt.
 
Wij kregen vorige week dezelfde delivery window voor onze P1904 maar zijn zojuist gebeld dat hij op 14 november klaar staat. Zou zomaar kunnen dat jij begin volgende week ook gebeld wordt dat t eerder wordt.

Voorkruiper! red, textile, 19"... had de mijne moeten zijn!
hier ook nog geen telefoontje van mijn DS terwijl ik hem vorige zaterdag persoonlijk face to face gesproken heb en hij deze week een email zou sturen. ik durf ook mijn "laatste maand" feestje nog niet echt vieren!
 
Voorkruiper! red, textile, 19"... had de mijne moeten zijn!
hier ook nog geen telefoontje van mijn DS terwijl ik hem vorige zaterdag persoonlijk face to face gesproken heb en hij deze week een email zou sturen. ik durf ook mijn "laatste maand" feestje nog niet echt vieren!
Ben een paar jaar terug, met pijn in t hart, terug naar NL verhuisd. Ben daar nu wel blij om:biggrin:
 
30 september was productie gereed bevestigd, en dus levering half november; ok, geen begin november meer.
OK, ik ga nu rustig wachten op bericht van een DS en Lester niet meer lastig vallen.
...... Allerlei berichten van (veel) hogere res.nr’s komen hier voorbij dat ze van hun DS gehoord hebben. Maar ik niet.
Begin deze week werd het wachten me teveel. Het mail-antwoord: uw DS is al toegewezen en heeft al een mail gestuurd. Nou, niet dus.
Ondanks reply van me....stil. Net maar zelf gebeld &*^%$@#&^@$%#*) 25/11 - 9/12 window.
Heb okt. vorig jaar gereserveerd. Nou krijgen mensen die minder dan een half jaar geleden besteld hebben 'm nog eerder (fijn voor hen).
December gvd; kan ik zeker vanavond weer het "nog maar 1 maand" feestje gaan vieren :cursing:

Ongelooflijk. Balen zeg!
(Ik hoop dat het zo niet met alle leveringen gaat, en mijn delivery window blijft staan).
De logica achter levervolgorde is ondoorgrondelijk....
 
30 september was productie gereed bevestigd, en dus levering half november; ok, geen begin november meer.
OK, ik ga nu rustig wachten op bericht van een DS en Lester niet meer lastig vallen.
...... Allerlei berichten van (veel) hogere res.nr’s komen hier voorbij dat ze van hun DS gehoord hebben. Maar ik niet.
Begin deze week werd het wachten me teveel. Het mail-antwoord: uw DS is al toegewezen en heeft al een mail gestuurd. Nou, niet dus.
Ondanks reply van me....stil. Net maar zelf gebeld &*^%$@#&^@$%#*) 25/11 - 9/12 window.
Heb okt. vorig jaar gereserveerd. Nou krijgen mensen die minder dan een half jaar geleden besteld hebben 'm nog eerder (fijn voor hen).
December gvd; kan ik zeker vanavond weer het "nog maar 1 maand" feestje gaan vieren :cursing:
Ik kreeg na zelf bellen te horen levering na vierde week november dus waarschijnlijk gelijk met jou. Besteld januari 2012. Ja mensen die in juli besteld hebben en al een testrit gemaakt hebben en ook nog early adopter korting kregen krijgen hem eerder dan de early adopters die hem eerder besteld hebben. Zelfde probleem als de signature die haast gelijk geleverd kregen met de eerste P auto's. Jammer maar als hij er maar is voor januari en met goede 3G en geen brom enz.
 
Vandaag levering afgesproken met Boudewijn op 15/11 om 14:00 in Tilburg. Winterset 19" wielen tegen de oude prijs kunnen bestellen, maar van het servicepakket afgezien. Lester staat alleen in zijn mening v.w.b. onbeperkte kilometers in die vier jaar, helaas. Misschien als niemand het pakket neemt, dat men tot inkeer komt...
 
Last edited: