Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Greendrive - accessoires webstie

This site may earn commission on affiliate links.
Geen ervaring met dit bedrijf, dus een alternatief antwoord. Ben een paar maanden geleden goed geholpen door Bandenhandel Waalwijk(www.bandenhandelwaalwijk.nl), die een uitgebreide keuze hebben. Klein bedrijf, maar prima service door eigenaar Simon en goede referenties. Daar voor mijn model Y geslaagd voor sportvelgen + winterbanden voor Eur 1995 incl btw en montage. Alle afspraken werden keurig nagekomen, ben er vanuit Twente extra naar toe gereden.

Daar kon Ik ook mijn oude set 21 inch velgen inruilen die ik nog over had van mijn Model S 2018, dus hij heeft ook gebruikte velgen mocht je daar belangstelling voor hebben.
 
  • Like
Reactions: Atredz
Hoi @Atredz ,ik heb deze onder mijn Model Y gemonteerd. Ze bevallen prima, maar het traject er naartoe viel... wat tegen.
De levertijd werd niet gehaald, toen ze uiteindelijk na weken extra wachten bezorgd werden bleken de centercaps te missen, was de lakkwaliteit redelijk, en bij het monteren bleek dat er kleurverschil in zat.
Greendrive heeft het netjes opgelost door een deel van de aankoopprijs te vergoeden, zodat ik ze zelf kon laten poedercoaten. Ook de centercaps zijn nageleverd (eerst ook nog weer verkeerde), dus uiteindelijk is het goedgekomen, en ben ik helemaal tevreden met de auto zoals hij er nu bijstaat!
 
  • Like
Reactions: Atredz