Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Trier en Platten

This site may earn commission on affiliate links.
Goeiemorgen,

wij hebben een familieweekendje richting Platten met tussenstop in Trier (we vertrekken vanuit Sint-Truiden)... Ik vind op plugshare wel wat laadpunten in Trier maar zonder extra veel uitleg... Iemand toevallig daar al geladen? Jammergenoeg geen superchargers op het programma, gezien we zondagochtend rond de middag terug dienen te zijn vroeg ik me af of iemand weet heeft van snellaadpunten daar in de buurt?
 
Via PlugSurfing site en app vindt je wel wat info over de laadpalen en je kan die dan ook via de app activeren. Mij is het echter niet gelukt omdat ik de volgens de app geen internetverbinding heb via 3G (lukt wel via Wifi).
Op zich lijkt het mij gemakkelijk om via de app te kunnen laden.
 
Goeiemorgen,

wij hebben een familieweekendje richting Platten met tussenstop in Trier (we vertrekken vanuit Sint-Truiden)... Ik vind op plugshare wel wat laadpunten in Trier maar zonder extra veel uitleg... Iemand toevallig daar al geladen? Jammergenoeg geen superchargers op het programma, gezien we zondagochtend rond de middag terug dienen te zijn vroeg ik me af of iemand weet heeft van snellaadpunten daar in de buurt?

Ik heb een maand geleden in Trier geladen. Op het parkeerterrein aan de Augustinerstrasze staat een flinke zuil van RWE met 2 x 22 kW. Ging prima met pasje van NewMotion.