Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Nieuwe exclusieve club: SoC < 5 km

This site may earn commission on affiliate links.
Ja! Gisteren ook de 0 aangetikt net voor aankomst thuis. Iets te maken met tegenwind en haast.
6A80221B-1EF0-4F1A-B953-1FBA638FB320.jpg

IMG_1713.jpg


Edit:
M'n dochtertje was er niet van gecharmeerd dat we met zo'n lege accu op de snelweg zaten... ;)
 
Oeps, dacht dat het rest percentage onderweg nog wel zou oplopen, net als normaal. Zou met 15 km resterend in Dordrecht aankomen. Toen moest ik ineens omrijden door werkzaamheden op de N3. Heb de laatste krappe kilometer op 0% gereden.
 

Attachments

  • 59996763-627D-42BF-ADAD-A9450F2E7750.jpeg
    59996763-627D-42BF-ADAD-A9450F2E7750.jpeg
    391.8 KB · Views: 70
  • 8AD08893-D359-4A79-9A94-0B112BCAF1AA.jpeg
    8AD08893-D359-4A79-9A94-0B112BCAF1AA.jpeg
    373.2 KB · Views: 79
  • Like
Reactions: BobbyKings
Goede vraag! Heb een voetpompje waarvan de psi schaal gemakkelijker af te lezen is. Dus heb ik de waarde in de auto aangepast. Waarden wijken onderling wat af omdat de linksachter winterband net is vernieuwd ivm lekkage. Moet ze nog gelijk zetten
 
  • Informative
Reactions: BobbyKings
Dames en heren, wat lezen we nu?

DPG Media Privacy Gate

Doorgaans blijft er na nul bereik op de teller te hebben nog steeds 10 kilometer over. Dus plus 5 betekent dan de facto plus 15! Daar worden we niet meer zenuwachtig. Vandaar dat het bestuur van deze exclusieve, hooggewaardeerde club besloten heeft de grens om toe te mogen treden te verlagen tot 0 op de meter! Place your bets, wie is er echt bijna doodgegaan??
 
Zal wel aan mijn opa-rijgedrag liggen :). Met een gemiddelde van 191 Wh/km over alle gereden km vind ik het wel hoog. In deze koude dagen zit ik rond de 220 wh/km gemiddeld. Het is afhankelijk van de ritlengte, weersomstandigen en nog meer zaken...
 
Weer even geleden dat ik nog op het forum ben geweest. Leuk draadje :). Gisteren ben ik tot 7,5km onder 0 gereden. was beetje spannend omdat het wel koud was buiten en dan gaat het harder.. Er zit ongeveer tot 10 a 15 km onder 0 reserve, maar dan moet je wel superzuinig rijden.
Heb er geen foto van gemaakt, maar heb wel nog een fotootje van paar weken geleden dat ik op precies 0 km uitkwam bij supercharger. Je ziet dan nog wat "rood" in de batterij. Als je wat verder doorrijdt, dan verdwijnt ook dat rode streepje....
Bij mijn vorige model S, kwam er dan ---- te staan, nu blijft hij op 0 staan.
Het is me 1 keer gebeurd dat ik hem helemaal leeg heb gereden, omdat ik dacht thuis te komen... Toen verscheen er een melding dat de auto in safety ging, en dat ik langs kant moest parkeren. Gas geven lukte niet meer, de auto vertraagde heel langzaam (ongeveer 1 km/u per seconde). Heb toen geparkeerd langs een bmw garage (suf) en verlengkabel moeten uitgooien om 45 min bij te laden op 220v (tergend langzaam, want hij moet van onder 0 komen). Konden ze bij BMW wel mee lachen uiteraard.
 

Attachments

  • IMG_5544.jpg
    IMG_5544.jpg
    360.1 KB · Views: 48