Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Eet- en Drinkgelegenheden in nabijheid van SuC + eventuele incentives voor Tesla eigenaars

This site may earn commission on affiliate links.
Misschien handig om onze ervaringen hieromtrent te bundelen in aan aparte thread.

Kunnen we elkaar helpen om te weten waar lekker kan gegeten worden en waar je beter niet binnenstapt.
Alsook welke plaats een Tesla deal of korting aanbiedt.

Misschien gaan we de dichtste plaats binnen en is er net om de hoek iets veel beters te vinden… .

Mijn eigen ervaringen zijn nog niet zo uitgebreid, maar toch alvast dit:


Gent:

Bij de Holiday Inn Express is er de Bistro/bar en Restaurant D-Lice.

PLUS: Het eten is van goede kwaliteit voor een aanvaardbare prijs
PLUS: Op alle menu's krijg je 10% korting bij vertoon van je Tesla Fob, voor ALLE personen die met je mee zijn. Korting wordt niet gegeven op drank.
PLUS: Goede bediening en vriendelijk personeel

MIN: Veel aan een gesloten deur gestaan !
MIN: Veel is het Restaurant gesloten en heb je enkel de beperkte kaart van de Bistro.

Alternatief:

Campanille: daar moet je het stellen met een niveau 'baancafé', keuze beperkt. Geen incentives voor Tesla
 
Ik heb nog een alternatief aan SuC Gent op 300m. Als je bij het verlaten van de supercharger de grote baan naar rechts neemt (dus niet richting autostrades) kom je na 300 meter aan een Chess Café aan de rechterkant waar je voor een vaste prijs zoveel kan wokken als je wil.
 
Norre Alslev: Hos Kejserinden aanrader, verzorgd eenvoudig eten voor schappelijke prijs
Chateauroux: Le Relais Saint-Jacques, goed restaurant, wel aan de prijs en je zit er al snel een uurtje. Dat is niet erg want het is een eind naar de volgende SuC. Je kinderen een franse opvoeding geven helpt, dan blijven ze rustig zitten.
Eindhoven: Ga nooit naar het buffetrestaurant van vd Valk, het is er vies en duur.
Lille Novotel: het tapasbuffet zag er heerlijk uit helaas had ik al gegeten. Ik kreeg geloof ik wel 10% Tesla korting op de koffie.
 
Er was "iemand" (Maurice?) bezig met een website, misschien past het daar om dit overzichtelijk weer te geven. Ik vind het op zich een goed initiatief want zo kun je een beetje zien wat de "betere" stops zijn als je onderweg bent. Kun je er rekening mee houden.
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
Die discussie is hier niet zo lang geleden als eens gevoerd, en toen kwam het idee om de verschillende informatie te gaan bundelen op één plaats. Er is destijds ook al een tijdelijke link bekend gemaakt. Ik zou even wachten totdat iemand reageert die wel weet hoe de vork in de steel zit en niet zo "wazig" l*lt zoals ik. :rolleyes:
 
Die discussie is hier niet zo lang geleden als eens gevoerd, en toen kwam het idee om de verschillende informatie te gaan bundelen op één plaats. Er is destijds ook al een tijdelijke link bekend gemaakt. Ik zou even wachten totdat iemand reageert die wel weet hoe de vork in de steel zit en niet zo "wazig" l*lt zoals ik. :rolleyes:
Maurice kwam met het initiatief, er is een bijeenkomst geweest met een aantal forumleden. Er waren verschillende ideeën qua opzet. Tesla for "dummies" en activiteiten met Tesla's. Volop ideeën, door Hans(en ook anderen) is ook al aardig wat content geschreven, google bijv. maar eens op iletsel en Tesla. Het ontbreekt nog aan de tijd en capaciteiten om dit in een heldere en eenvoudige website te gieten.
 
Wie wil mag een pagina op teslaownersclub.nl aanmaken. Laat maar weten, dan maak ik een account aan.
Ik zou het toejuichen als van begin af aan iets voor alle (aspirant) EV-rijders wordt gemaakt, met onderliggend specifieke pagina's met Tesla wiki's, en andere merkgebonden pagina's. Mag het hier misschien niet zeggen, maar als we echt voor EV-penetratie zijn, moeten we helpen het uit de vaak nog elitair geachte Tesla sfeer te halen.

(dat uieindelijk alleen de Tesla pagina's worden gebookmarkt kunnen we dan verder ook niet helpen :D)