Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-rally 2017: elektrisch rijden voor Justdiggit!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Ik heb de pionnenproef nog even bekeken.
Wat het snelste is, is gewoon van de start direct naar de finish rijden.
Als je dat in 6 seconden doet. Krijg je daar 30 strafpunten voor. Je hebt dan wel fouten gemaakt, maar er worden maximaal 2 fouten gerekend en dat is 2 x 50 strafpunten.
Dan heb je in totaal maar 130 punten.
 
Ik heb de pionnenproef nog even bekeken.
Wat het snelste is, is gewoon van de start direct naar de finish rijden.
Als je dat in 6 seconden doet. Krijg je daar 30 strafpunten voor. Je hebt dan wel fouten gemaakt, maar er worden maximaal 2 fouten gerekend en dat is 2 x 50 strafpunten.
Dan heb je in totaal maar 130 punten.

kijk eens naar de uitslag van 2016.
algemeen op plaats 35, startnummer 100 : heeft de pilonenproef op 15.8 sec - zo"n 10 seconden sneller dan de rest.
;)
de naam van de deelnemer is mij gelukkig onbekend:D:D:D
 
  • Funny
Reactions: Zuid5.nl
kijk eens naar de uitslag van 2016.
algemeen op plaats 35, startnummer 100 : heeft de pilonenproef op 15.8 sec - zo"n 10 seconden sneller dan de rest.
;)
de naam van de deelnemer is mij gelukkig onbekend:D:D:D

Ik spreek ook uit ervaring. In 2015 dacht ik slim te zijn door maar 1 keer door de letter L te rijden. Pas daarna werd me bekend dat zelfs de meest trage deelnemers (die de proef wel juist hadden gereden) zelfs boven me stonden. 2016 was ik eerste en nu had ik thv de G een foutje gemaakt door iets te laat rechts af te slaan. Nog steeds een mooie snelle tijd, maar wel met 50 strafpunten. Volgend jaar word ik eerste, zowel met pylonen als overall, hahaha :-D
 
IMG-20170529-WA0004.jpg
Mooie plaatjes genoeg op die site.
 
Status
Not open for further replies.