Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben benieuwd of jullie thuis ook voorbereidingen voor 3-fase laden maken? Zo ja, hoe is dit in België geregeld qua vastrecht? Betaal je daar jaarlijks ook meer voor 3x40A ipv 3x25A?

Of hoe is dit überhaupt geregeld in België?
 
Heb mij garage voorzien van een 3 fase 32A aansluiting, met de panelen op het dak hopelijk zo gratis tanken.
Verder idd, buiten moedeloos surfen naar mogelijk nieuwe informatie, nog niet veel gedaan

Ben wel naar october 1 event geweest, maar bon, dat is nu al even geleden.... Nog slechts 10 maand wachten...
 
Mijn reservatie nummer is # 447..... Hoeveel Belgen en Vlamingen???

Aftellen voor 22 juni en aftellen.. voor de leveringen naar Europa & België.....
Geduld is een mooie zaak... het wachten op de exclusieve Tesla S zal dan wel de moeite waard zijn... maar ... het is toch nog ... lang wachten... :wink:
 
ik zit reeds een jaar de evolutie van de model S te volgen, maar heb nog niet besteld. ik had toch graag de juiste prijzen voor Europa gekend en twijfel een beetje aan het interieur.
momenteel rijd ik met een jaguar XF en doe maar 10000km per jaar. Ik betaal dit veel voor deze km's (VAA)
heeft iedereen zijn order rechtstreeks via de site van Tesla gedaan of zit kroymans uit Eindhoven daar voor iets tussen?

ik besef wel, wanneer ik wacht tot de eerste rondrijden in Europa, dat de wachttijden wel eens zouden kunnen oplopen.
langs de andere kant; mijn huidige wagen had ik ook gekocht voordat hij in de toonzaal te zien was en had dus een van de eerste modellen met redelijk wat kinderziektes er in:crying:
 
ik zit reeds een jaar de evolutie van de model S te volgen, maar heb nog niet besteld. ik had toch graag de juiste prijzen voor Europa gekend en twijfel een beetje aan het interieur.
momenteel rijd ik met een jaguar XF en doe maar 10000km per jaar. Ik betaal dit veel voor deze km's (VAA)
heeft iedereen zijn order rechtstreeks via de site van Tesla gedaan of zit kroymans uit Eindhoven daar voor iets tussen?

ik besef wel, wanneer ik wacht tot de eerste rondrijden in Europa, dat de wachttijden wel eens zouden kunnen oplopen.
langs de andere kant; mijn huidige wagen had ik ook gekocht voordat hij in de toonzaal te zien was en had dus een van de eerste modellen met redelijk wat kinderziektes er in:crying:
Laat ik vanuit Nederland mijn advies geven ;)

Ik heb recentelijk nog in de Model S gezeten in Californië en ik twijfel niet meer aan het interieur, dat is wat mij betreft prima in orde!

Is het het beste wat ik ooit gezien heb? Nee, maar het is prima in orde, het is geen goedkoop spul wat er niet uit ziet, in tegendeel juist.

Ik heb mijn order in begin 2010 gedaan, maar je kan nu denk ik het beste eventjes bellen met Kroymans in Eindhoven en met hem het papierwerk regelen. Ik moest destijds het geld richting ING in Duitsland over maken, ik weet niet hoe dat nu (nog) gaat.
 
Ik heb mijn order in begin 2010 gedaan, maar je kan nu denk ik het beste eventjes bellen met Kroymans in Eindhoven en met hem het papierwerk regelen. Ik moest destijds het geld richting ING in Duitsland over maken, ik weet niet hoe dat nu (nog) gaat.

Begin 2011 was het nog altijd ING DE :) Tot nu toe heb ik enkel contact gehad met personen uit Engeland.
 
Hallo, volg de S al 2j.
Weet niet of ik hem ga kopen, twijfel al langer en gisteren tijdens de live launch werd er dit gezegd:
Accu vol binnen één uur
Op het event werd door CTO J.B. Straubel het grote superchargergeheim onthuld: Tesla komt voorlopig níét met een accuwisselsysteem, maar zet zijn zinnen op supercharging technology: binnen één jaar willen ze een systeem hebben dat op 440 Volt werkt en via de 90 kW charger de accu van het topmodel vol krijgt. Dat betekent een range van ongeveer 480 kilometer in slechts een uurtje.
Bron: http://www.groen7.nl/uitlevering-tesla-model-s-nu-dan-echt-begonnen/
Dit leek me wel leuk.