Page 1 of 40 1234511 ... LastLast
Results 1 to 10 of 399

Thread: The Netherlands

Model S R231 EU widodh's Avatar

The Netherlands

Wellicht ook wel leuk om hier een Nederlands topic te starten

Zo hier en daar zijn er volgens mij best wel wat Nederlandse (vooral!) lezers actief.

In Nederland rijden er zo'n 100 Roadsters rond en zijn er ook al best wat reserveringen voor de Model S. We moeten er nog even op wachten, maar dan kunnen we heerlijk cruisen door ons vlakke landje met een auto die véél te groot is voor onze parkeerplaatsen

EU Sport 359 & S94
    Daar ben ik ook bang voor. Dan maar niet parkeren, maar blijven rijden....

Member
    Gelukkig iig thuis en op het werk geen parkeerproblemen. Dan toch maar op de fiets boodschappen doen?

Op de wereldkaart staan 22 reserveringhouders voor Model S in Nederland, maar er ontbreken er nog wel een paar die ik "ken". Ik ben benieuwd of er een super charger in Nederland komt indien er voldoende gekocht worden. Leiden, Utrecht en Apeldoorn en je hebt Nederland al aardig opgedeeld.

Nog een maand of 10.... zucht.

Quote Originally Posted by Adm View Post
    Gelukkig iig thuis en op het werk geen parkeerproblemen. Dan toch maar op de fiets boodschappen doen?
    Doe ik al....

Op de wereldkaart staan 22 reserveringhouders voor Model S in Nederland, maar er ontbreken er nog wel een paar die ik "ken". Ik ben benieuwd of er een super charger in Nederland komt indien er voldoende gekocht worden. Leiden, Utrecht en Apeldoorn en je hebt Nederland al aardig opgedeeld.

Nog een maand of 10.... zucht.
    Zijn er inderdaad te weinig. Mijn collega heeft er ook een besteld en ken ook nog twee personen met een Signature in bestelling.

Een SuperCharger verwacht ik in NL overigens niet zo heel snel, een lader exclusief voor Tesla's lijkt me niet echt handig.

Ik ben wel heel erg benieuwd hoe ik die Model S ergens ga file parkeren. Thuis en op het werk is het allemaal geen probleem, maar in stad X of Y kan je dat ding niet echt kwijt.

Hallo Froq hier. Op dit moment Sig#95. Gaat zeker een Performance worden.

Leuk om een apart draadje te maken met Nederlandse deelnemers. Sinds ik een tip kreeg van een Roadster rijder ben ik via de Tesla in de ban van de Model S geraakt.
    Inmiddels een hoop medewerkers van Tesla gesproken waarbij de onthulling van de Model X een hoogtepunt was. Zeer betrokken medewerkers met een enorme drive in hun donder!

Tesla medewerkers lijken inderdaad behoorlijk gedreven te zijn! Leuk om dat altijd te zien. Evenement in Fremont in Oktober bewees dat behoorlijk.

Heeft iemand hier al voorbereidingen getroffen voor het laden van de Model S thuis? Ik ben bij mijn nieuwbouwhuis al druk bezig om 3x32A in de schuur te hebben om de Model S lekker te kunnen laden.

Member
    Quote Originally Posted by widodh View Post
    Ik ben bij mijn nieuwbouwhuis al druk bezig om 3x32A in de schuur te hebben om de Model S lekker te kunnen laden.
    Dat moet best een grote schuur zijn als je 3 S-en tegelijk kan opladen!

Quote Originally Posted by raymond View Post
    Dat moet best een grote schuur zijn als je 3 S-en tegelijk kan opladen!
    Psst, iets met 3-fase

Vraag me overigens af, gaat iedereen hier de Model S zakelijk rijden of zijn er ook nog prive rijders onder ons?

Ik ga de Model S op mijn persoonlijke holding zetten, vanwege de aantrekkelijke bijtelling en fiscale voordelen.

goede avond,

leuk dat er een nederlandtalige link geplaats is,

over voorbereidingen gesproken, ik ben nu een nieuwe garage aan het bouwen in een gedeelte van onze tuin specaal voor de tesla

Het oplaadpunt komt straks van boven zodat je niet over de kabel kunt struikelen, ik weet nog niet of ik voor een 380 V lader kies of gewoon 230 V, widodh, ik lees dat je 32A nodig hebt, is 3*16 A niet genoeg ?

mijn res nummer staat al op de zeemaps, (boekel)

groet gertjan

Ik ben ook van plan om de tesla op de holding te zetten , alleen ik moet mijn compagnon nog overhalen, widoh, is het interessant om een persoonlijke holding te openen alleen voor de tesla en het loon uit de bv ?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)