Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Model X Europa?

This site may earn commission on affiliate links.
Zag net ergens een draadje in het US forum warin deze foto cq. screenshot. Gepost is. Ziet er hoopvol uit? Enig idee hoe lang het zal duren?

Hierbij open ik dan maar een draadje voor algemene MX chat wat betreft Benelux delivery [emoji6].

d1ace1eed7e95f67d560c0936de68270.jpg
 
Check ook nog even de speech van Elon in Frankrijk. Ik meen dat hij daar iets zei over 'deze zomer'. Nu nog de vraag op welk halfrond :)

Het schema van 2013 wordt aardig benaderd - qua S vs X en SIG vs GP - intuïtie plus enige bevestiging vanuit redelijk betrouwbare bron.
Ze willen graag eerder maar de twijfel is er nu al - dus mijn richtlijn is de timetable van 3 jaar geleden.

Alleen zouden we nu al in Antwerpen mogen rijden als het echt klopte...
 
Mooi, check het net via de iphone. Heb een soortgelijke dashboardupdate gehad.

Wat betreft die duitse MX; jammer dat ze geen foto gemaakt hebben van de neus! Ben wel benieuwd hoe dat staat met de fullsize kentekenplaten van hier.
 
Ben twee weken geleden gebeld door iemand van tesla ivm mijn X reservering; die mailde later ook nog even zijn contactgegevens. In mytesla staat er nu echter een andere naam vermeld : 2 man dus bezig..hahaha. Achter de schermen gebeurt er misschien wat. Nou ja, voorlopig niet meer kijken - zal nog we even duren allemaal - en ik sta ook niet bepaald vooraan in de rij....
 
Last edited:
apart - als SIG reserveringhouder geen enkel bericht nog...

Ja raar. Aan de andere kant: was een inhoudsloos telefoontje. Aardig om een levensteken te geven, maar verder enkel geen idee over timing etc. Ik heb augustus ' 15 volgens mij gereserveerd, dus ver - ver - ver achter de SIG reserveringen. Ik ben benieuwd hoe dat verschil in de praktijk gaat uitpakken....
 
Ja raar. Aan de andere kant: was een inhoudsloos telefoontje. Aardig om een levensteken te geven, maar verder enkel geen idee over timing etc. Ik heb augustus ' 15 volgens mij gereserveerd, dus ver - ver - ver achter de SIG reserveringen. Ik ben benieuwd hoe dat verschil in de praktijk gaat uitpakken....
Bij de start van de levering van Model S stonden de SIG leveringen ... op dezelfde boot als de gewone eerste bestellingen. Dat was toen een behoorlijke teleurstelling voor de SIG bestellers.