Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

TIP: Voor mij 1 van de beste mods sinds ik de Tesla heb

This site may earn commission on affiliate links.
Daar ik zelf een laadpaal en contract heb van New motion... Werkte ik eerst met een pasje van New Motion om mijn laadpaal aan- en uit te zetten. Helaas werkte deze niet door mijn portomonaie heen en daarnaast graag ik mijn portomonaie nooit in mijn zak. Meestal in mijn werktas. Ofwel veel handelingen om de paal te starten en stoppen.
Op de website zag ik dat het ook mogelijk was een klein sleutelkaartje te bestellen. Dit heb ik gedaan en deze blijkt precies even breed als de key fob... Waardoor ik deze in het lederen hoesje heb kunnen steken.

Ofwel... uitstappen, met de keyfob laadklepje openen, stekker insteken en keyfob over mijn laadpaal halen... laden maar. Gemak..... geniet er inmiddels 2 weken van. Ook de New Motion laadpaal bij Vd Valk is zo te starten. Soms kan iets zo simpel zijn :smile:

Bijgaand foto's....


IMG_9207.JPG
IMG_9208.JPG
IMG_9209.JPG
 
Travelcard, de brandstof pas die ik bij Leaseplan kreeg, heeft ook een sleutelhanger variant.
Maar omdat Leaseplan er blijkbaar niets in ziet, krijg ik die helaas niet.
Ik heb het al diverse keren geprobeerd, maar loop nog steeds met die creditcard te slepen :(
 

Attachments

  • image.jpeg
    image.jpeg
    46.8 KB · Views: 48
Sommige laadpalen werken vrijwel niet met de keyfob en dan moet je toch echt een pasje gebruiken. Dat heeft kennelijk te maken met de grootte van de ingebouwde chip.
Dit is o.a. het geval bij de 43kW laders in Pesse en in Antwerpen/Merksem. Heb dit zelf uitgeprobeerd en is bevestigd door de storingsdienst.
Ik heb gewoon een hele batterij pasjes, het is niet anders.