Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Delta LLoyd - daar gaan we weer

This site may earn commission on affiliate links.
Zo lees ik het ook. Waar ik over val is dat het initieel niet uitmaakte of je schades had voordat je de verzekering afsloot. En nu we een jaar verder zijn maakt ineens wel uit.
Ik vraag me werkelijk af of je dat zo maar kan doen als maatschappij. Voor sommigen was dat nl. juist de reden oude verzekering af te sluiten. Morgen maar een m'n tussenpersoon bellen.
 
Toen ik in september mijn MS besteld heb, is mij een kaartje meegegeven bij Tesla van het "Team Tesla Insurance" want dan later weer "European Automotive Services" heet. Deze boden een WAM + volledig casco verzekering aan voor de MS voor een premie van € 995,00 exclusief 21% assurantiebelasting (€ 1.203,95 inclusief 21% assurantiebelasting). Is dat een optie?
 
Volgens de brief zit ik gewoon weer op EUR 993,00 per jaar ex belasting.

Ik val in de <100k categorie, mijn S85 met alle opties was EUR 97.000. Ja, in 2013 was een Model S nog "goedkoop"!

Ik val ook in de <100K maar dat komt dat de BTW voor mij terug te vorderen is de wagen is dus EX btw verzekerd en dat scheelde weer in de premie. Betaal nog steeds minder dan met mijn Camaro SS uit 2010 daar betaalde ik (net 3 maanden verkocht nu) 140E per maand. Voor een wagen die een dagwaarde had van +- 30K. Maar door vermogen was het extra duur, slaat nergens op maargoed.
 
Ik ken helemaal geen verzekeringsbedrijven die de klant serieus nemen... denken alleen maar aan zichzelf... :crying:

Mijn lijstje witte boorden criminelen:

- Verzekeraars
- Banken
- Certificate Authorities (voor de nerds onder ons)
- Bouwbedrijven

Verzekeraars hebben nog nooit aan de klant gedacht, ik heb daarom ook totaal geen band met mijn verzekeraar.

Ergste wat ik ooit hoorde van vriend van mij die brandweer in Rotterdam is:

Man zit ongeluk, het regent. Vrouw is uit haar auto geklommen en hij bied haar aan in zijn auto op de achterbank te liggen totdat de ambulance er is. Brandweer en Ambulance arriveren, vrouw geeft aan last van haar nek te hebben.

Brandweer MOET de auto open knippen. Meneer is vervolgens niet verzekerd want hij was geen betrokkene bij het ongeluk. Hij kon vervolgens uit eigen zak een nieuwe auto kopen.
 
A Ja, bekend verhaal. Lang geleden had een onzer medewerkers een ongelukje op de A10. Belt mij vanaf de vangrail, ik zij de gek kom de arme man ondersteunen -die een beetje suf weer in de auto was gaan zitten. Alsnog uit z'n splinternieuwe C klasse geknipt vanwege suf en last van z'n nek. Aangekomen in het ziekenhuis blijkt brandweer het protocol niet te snappen: met serieus nekletsel loop je niet rond.. Voor niks geknipt.

Mijn lijstje witte boorden criminelen:

- Verzekeraars
- Banken
- Certificate Authorities (voor de nerds onder ons)
- Bouwbedrijven

Verzekeraars hebben nog nooit aan de klant gedacht, ik heb daarom ook totaal geen band met mijn verzekeraar.

Ergste wat ik ooit hoorde van vriend van mij die brandweer in Rotterdam is:

Man zit ongeluk, het regent. Vrouw is uit haar auto geklommen en hij bied haar aan in zijn auto op de achterbank te liggen totdat de ambulance er is. Brandweer en Ambulance arriveren, vrouw geeft aan last van haar nek te hebben.

Brandweer MOET de auto open knippen. Meneer is vervolgens niet verzekerd want hij was geen betrokkene bij het ongeluk. Hij kon vervolgens uit eigen zak een nieuwe auto kopen.