Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Configuratie model X is begonnen

This site may earn commission on affiliate links.

HWS

Well-Known Member
Mar 16, 2013
7,329
3,884
Zoetermeer, Netherlands
Op het Amerikaanse deel van het forum is vandaag een gelijknamig draadje geopend. Model X Configuration has begun!
Op dit moment heeft dit topic daar al 37! Pagina's. Er wordt weer een tipje van de sluier opgelicht.
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    259.2 KB · Views: 795
Last edited:
gezien de signature er toch al niet inzit gezien mijn plaats op de wachtlijst hoop ik op nog wat vertraging...... kan ik nog even over de kleur nadenken;>)

wat me opvalt
* 22 inch wielen, hoop dat ze nu minder gevoelige velgen hebben.
* ventilatie in de stoelen! Need that!
* goedkope trekhaak, voor het echte werk 750 extra.
 
Dingen die me opvallen:
Glas voorruit loopt door in het dak.
Mooie evolutie in het design van de zetels.
Enkel bij de 3de zitrij verstelbare hoofdsteunen.
Geen futuristisch design van het 17inch scherm (lijkt vrijwel identiek aan de Model S).
Idem voor het stuur (alhoewel nog niet goed zichtbaar op de foto's).
Waar gaan ze die carbon fiber spoiler zetten (ik zie hem niet op de foto en hij zou normaal in het kofferdeksel moeten geïntegreerd zijn).
Standaard met middenconsole blijkbaar.
 
Maar kan even model X met trekhaak wel gehomologeerd worden in België. Er is toch nog een prehistorische wet die verbiedt om een trekhaak op een elektrische wagen te zetten, dus ook model S. Waarom zou model X dan wel een trekhaak mogen hebben in België?
 
Zag ook in hoogte verstelbare gordels voorin. Eindelijk wordt ik niet meer opgehangen als ik hard rem ;-)
Trekhaak is niet standaard denk ik. Alleen in de signature lijkt mij? Of is de trekhaak voor fiets en skidrager standaard, en de gene die een aanhanger met luxe jacht kan trekken tegen meerprijs?