Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

7.0 wordt uitgerold!

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben wel benieuwd naar dit dashboard... straalt wel rust uit.
En de KW meter lijkt er af, dus niet meer zichtbaar dat de PKs niet gehaald worden?:wink:

Ik vind de KW meter wel heel prettig omdat ik daarmee actueel direct voor me zie wat de invloed op mijn verbruik zal zijn. Ik hoop dus dat die anders toch te zien zal zijn (of ben ik al te snel afgehaakt bij het filmpje? :biggrin:)Bij de P85 was die met het eerste streepje op 20 KW nuttiger dan nu bij de P85D waar de eerste op 30 KW staat.....
 
Ik ben wel benieuwd naar dit dashboard... straalt wel rust uit.
En de KW meter lijkt er af, dus niet meer zichtbaar dat de PKs niet gehaald worden?:wink:

Ik vind de KW meter wel heel prettig omdat ik daarmee actueel direct voor me zie wat de invloed op mijn verbruik zal zijn. Ik hoop dus dat die anders toch te zien zal zijn (of ben ik al te snel afgehaakt bij het filmpje? :biggrin:)Bij de P85 was die met het eerste streepje op 20 KW nuttiger dan nu bij de P85D waar de eerste op 30 KW staat.....

Volgens mij kun je nu wel zien of de remlichten branden tijdens regen.
 
Youtube filmpjes zijn verwijderd:confused:

Het legal department draait duidelijk wel op volle toeren bij Tesla. Was uiteindelijk toch niet veel te zien in de filmpjes. Ik wil wel eens een rijdend exemplaar zien.

Waarschijnlijk alweer een beta tester minder. :eek:
Op de pagina waar je je firmware upgrades kan noteren nog niets te zien van v7 upgraded cars: Tesla Firmware Upgrade Tracker Web App
 
Het legal department draait duidelijk wel op volle toeren bij Tesla. Was uiteindelijk toch niet veel te zien in de filmpjes. Ik wil wel eens een rijdend exemplaar zien.

Waarschijnlijk alweer een beta tester minder. :eek:
Op de pagina waar je je firmware upgrades kan noteren nog niets te zien van v7 upgraded cars: Tesla Firmware Upgrade Tracker Web App

Jammer dat er niet snel iets van de releasenotes werd getoond. Er zijn nog legio mogelijkheden die benut kunnen gaan worden. Wie weet komen we weer een stapje verder richting droomscenario m.b.t. tripplanner, bezetting SuC, advies welke stall te kiezen etc..
 
Jammer dat er niet snel iets van de releasenotes werd getoond. Er zijn nog legio mogelijkheden die benut kunnen gaan worden. Wie weet komen we weer een stapje verder richting droomscenario m.b.t. tripplanner, bezetting SuC, advies welke stall te kiezen etc..

Het zou mij niet verwonderen indien het enkel een nieuwe UI is en de eerste self drive features. De nieuwe UI is nodig om de positie van de wagen gedetecteerd dmv de radar en sonar sensoren te kunnen tonen.

Ik begin meer en meer te denken dat v7 samen met de X gaat komen. Die zullen ze waarschijnlijk niet meer op de oude UI releasen.
 
Vond de UI die ik op het filmpje gezien heb niet zo baanbrekend. De rest lijkt me eerder een skin, dan een aanpassing. Dan verkies ik toch GFX's van de versie die er nu draait. Ik hou van stark & modern, maar als ze de UI werkelijk zo spartaans willen houden (die in de de display boven het stuur), dan kunnen ze beter er analoge meters in steken ipv het lcd-paneel.

Ben wel benieuwd naar de autopilot functies, zeker aangezien ik 90% autostrade doe.