Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Referral programma voor Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Aangezien we toch allemaal al redelijk actieve evangelisten zijn, is dit wellicht interessant: $1000 voor iedere Tesla die via jou verkocht wordt...

Tesla is turning its owners into a nationwide sales team - CNET

Ik ben benieuwd of dat ook hier gaat werken.

(Edit: ik zag later pas dat dit al besproken werd in het algemene draadje, maar ik laat hem toch staan: op deze manier is het wat makkelijker te vinden voor anderen...)
 
Last edited:
Aangezien we toch allemaal al redelijk actieve evangelisten zijn, is dit wellicht interessant: $1000 voor iedere Tesla die via jou verkocht wordt...

Tesla is turning its owners into a nationwide sales team - CNET

Ik ben benieuwd of dat ook hier gaat werken.

(Edit: ik zag later pas dat dit al besproken werd in het algemene draadje, maar ik laat hem toch staan: op deze manier is het wat makkelijker te vinden voor anderen...)

Goed idee. Laten we het hier bundelen. Ben erg benieuwd hoe het zal gaan werken.
 
Zat al te denken, elke prospect zelf 2k extra korting bieden, dan heb je voor 10k een fulltime loaded X. Wel jammer als je de tweede bent die er 10 verkoopt.
Vraag me wel af of 3k korting veel mensen over de streep trekt.

degene die de tesla koopt via een vriend krijgt ook 1000$ korting op de nieuwe model S.
Dus het kost per auto. 2000$. even veel als de kosten van een tesla store per verkochte auto.

hoofdzakelijke doel is de verkoop in de staten waar geen stores zijn toegelaten, te stimuleren.
Maar op die manier trekken ze wel kopers weg van de bestaande stores.
Ben eens benieuwd wat dat gaat geven.
 
De nieuwe deeleconomie noemen ze dat he.
Eigenlijk zou er iemand een app moeten bouwen die via de gps de dichtsbijzijnde EVangelist in de buurt toont...

Denk dat we eens een mailtje naar amsterdam moeten sturen! Of ter sprake brengen op Teslaworld...
Byron, nog iets voor op het to-do lijstje :biggrin:
 
Last edited:
Net een email van Elon ontvangen. maar mijn lijk werk alleen op de Franstalige site.
kopers zijn vanaf nu welkom.:smile:
@Firebird: Als je 1000@ korting wil, het is de moment hé.

klik hier voor al uw bestellingen.

<SNIP>

Sorry, referral links are not permitted on TMC. -moderator
 
Last edited by a moderator:
Net een email van Elon ontvangen. maar mijn lijk werk alleen op de Franstalige site.
kopers zijn vanaf nu welkom.:smile:
@Firebird: Als je 1000@ korting wil, het is de moment hé.

klik hier voor al uw bestellingen.
Model S Design Studio | Tesla Motors


hela, hela, jij mag niet meedoen - zit véél te kort bij de bron !



in de kleine lettertjes staat dat werknemers van Tesla én hun familie uitgesloten zijn van deelname aan het programma.
 
Last edited:
hela, hela, jij mag niet meedoen - zit véél te kort bij de bron !

keep-calm-if-you-can-t-beat-them-join-them.jpg