Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Tesla World

This site may earn commission on affiliate links.

gelden

Well-Known Member
Apr 21, 2013
5,568
1,758
Breda, Netherlands
Ik ontving gisteren bericht dat de kaartjes voor Tesla World nu te koop zijn. Normale prijs Eur 500,- maar nu tijdens voorinschrijving zo'n Eur 400,-
Ik was zeker van plan om te gaan. Leuke gelegenheid ook om weer eens bij te praten met de andere Tesla rijders. Maar daarvoor zijn vast andere gelegenheden te bedenken. Ik haak af tegen dergelijke toegangsprijzen.
Valt me tegen. Ik had al gehoord dat de kosten zo'n Eur 500 per persoon zouden zijn, maar had erop gerekend dat sponsorbijdragen de kosten voor een groot deel zouden dekken. Jammer dat dat niet gelukt is.
Ik besef me dat ik nu klink als degenen die bij mij klaagden dat de E-rally te duur was. Maar daarvoor betaalde je Eur 100,- per persoon voor een geheel verzorgde dag (en dan hielden we zelfs Eur 73.000 over voor het goede doel). Nogal een verschil.

- - - Updated - - -

p.s. de Twitter account ziet er wel veelbelovend uit https://twitter.com/teslaworld
;)
 
Ik ontving gisteren bericht dat de kaartjes voor Tesla World nu te koop zijn. Normale prijs Eur 500,- maar nu tijdens voorinschrijving zo'n Eur 400,-
Ik was zeker van plan om te gaan. Leuke gelegenheid ook om weer eens bij te praten met de andere Tesla rijders. Maar daarvoor zijn vast andere gelegenheden te bedenken. Ik haak af tegen dergelijke toegangsprijzen.
Valt me tegen. Ik had al gehoord dat de kosten zo'n Eur 500 per persoon zouden zijn, maar had erop gerekend dat sponsorbijdragen de kosten voor een groot deel zouden dekken. Jammer dat dat niet gelukt is.
Ik besef me dat ik nu klink als degenen die bij mij klaagden dat de E-rally te duur was. Maar daarvoor betaalde je Eur 100,- per persoon voor een geheel verzorgde dag (en dan hielden we zelfs Eur 73.000 over voor het goede doel). Nogal een verschil.

- - - Updated - - -

p.s. de Twitter account ziet er wel veelbelovend uit Tesla (@TeslaWorld) | Twitter
;)
Bij een dergelijk bedrag haak ook ik principieel af.........je mag er gemakshalve bij zo'n bedrag denk ik wel vanuit gaan dat ene heer E. Musk zich als gastspreker heeft aangemeld en per private jet moet worden ingevlogen........
 
Ik wacht tot er meer duidelijkheid komt over het programma. De inhoud zal bepalen of de prijs al dan niet in verhouding is. Ik dacht ook dat het over 2 dagen ging lopen. Vraag is dan of lunches, dinner, parties etc included zijn in de prijs. Dan krijgt het bedrag wat meer body.

Tijdens de First Tuesdays van een paar maanden geleden werd het programma ingedeeld in een aantal tracks. Het is me niet duidelijk of daar nog sprake van is gezien het niet op de site staat. Beetje anti-climax op dit moment maar wat niet is kan nog komen natuurlijk.
 
p.s. de Twitter account ziet er wel veelbelovend uit Tesla (@TeslaWorld) | Twitter
;)

ik ben direct gaan kijken, nu snap ik de prijs al iets beter, maar toch...:biggrin:
zoals Jpet al aangaf wil ik ook wel weten wat je krijgt voor dit bedrag.
Al blijft de kans dat ik ga toehappen tegen dit bedrag klein. nietegenstaande ik al een dag verlof voorzien heb in mijn agenda.
 
ik ben direct gaan kijken, nu snap ik de prijs al iets beter, maar toch...:biggrin:
zoals Jpet al aangaf wil ik ook wel weten wat je krijgt voor dit bedrag.
Al blijft de kans dat ik ga toehappen tegen dit bedrag klein. nietegenstaande ik al een dag verlof voorzien heb in mijn agenda.
Waarom doet dat Twitter-account je beter de prijs begrijpen, Frank?
Ik kom enkel terecht op een Amazon-site ("The Good Stuff") waar kleren verkocht worden...
Snap niet goed wat dit nog met Tesla te maken heeft...
Gaat den Byron zich in de textiel retailwereld wagen, misschien?
 
ik ben direct gaan kijken, nu snap ik de prijs al iets beter, maar toch...:biggrin:
zoals Jpet al aangaf wil ik ook wel weten wat je krijgt voor dit bedrag.
Al blijft de kans dat ik ga toehappen tegen dit bedrag klein. nietegenstaande ik al een dag verlof voorzien heb in mijn agenda.

Op de laatste first-tuesday had Byron de agenda van Teslaworld laten zien. Volgens mij viel die niet onder de non-disclosure die we afgesproken hadden - maar toch graag bevestiging hiervan alvorens ik hem post. Had een foto van de slide genomen.

Volgens mij was de prijs inclusief ontbijt - lunch - dinner en avond party.
 
Op de laatste first-tuesday had Byron de agenda van Teslaworld laten zien. Volgens mij viel die niet onder de non-disclosure die we afgesproken hadden - maar toch graag bevestiging hiervan alvorens ik hem post. Had een foto van de slide genomen.

Volgens mij was de prijs inclusief ontbijt - lunch - dinner en avond party.

Hij staat ook elders op dit forum. Even zoeken...
 
Ik ontving gisteren bericht dat de kaartjes voor Tesla World nu te koop zijn. Normale prijs Eur 500,- maar nu tijdens voorinschrijving zo'n Eur 400,-
Ik was zeker van plan om te gaan. Leuke gelegenheid ook om weer eens bij te praten met de andere Tesla rijders.
...
p.s. de Twitter account ziet er wel veelbelovend uit Tesla (@TeslaWorld) | Twitter
;)

Wat zit er in het Tesla World 2015 ticket is een heel terechte vraag. Op basis van wat je ervoor terug krijgt kan je dan ook evalueren of de waarde al dan niet in verhouding is met de prijs.
Ik heb 525,00 USD betaald voor TMC Connect van vorige week + Vlucht + Hotel + Uber... En dat was eigenlijk een grote First Tuesdays met 275 mensen.
Het lidgeld voor Tesla Club Belgium is nog steeds 0 EUR (Gratis) en wij organiseren elke maand een First Tuesdays (11 keer per jaar) en elk jaar een Nieuwjaars receptie telkens met eten en drinken en dat allemaal gratis en voor niets. Dat kost allemaal geld maar wij hebben daar nog nooit iets voor aangerekend omdat we daar meestal wel een sponsor voor vonden.

Wij hebben heel hard zitten werken om de prijs van een ticket zo laag mogelijk te houden. En zijn met de organisatie van Tesla World al twee jaar bezig. Het totale budget van Tesla World 2015 met 1.000 deelnemers is een half miljoen Euro. (Als je zo'n sponsor kent willen we het graag gratis maken ;-) ) Het is dan ook een volledig professioneel georganiseerd event waarbij de deelnemers experience eentje zal zijn waar mensen nog jaren over gaan spreken. Normaal kost een congress van deze grote veel meer maar we zijn enorm zuinig met de uitgaven en zullen bijvoorbeeld ook met vrijwilligers werken ipv van dure hostessen en doen bijna alles zelf met vier parttimers en ikzelf fulltime.

Het Early Adopter ticket is maar 309,92 EUR + Credit Card transaction fees + Ticketing tool fees + BTW
(Tip: Klik je op "Other Payment Options", "Pay Offline" dan bespaar je nog eens 10,85 EUR van de Credit Card transaction fees)
(Extra Tip voor bedrijven in de EU, buiten België, met een geldig BTW nummer, zonder puntjes, betalen geen Belgische BTW omdat het een intracommunitaire transactie is en de BTW wordt verlegd. Dus jij hebt voor 309,92 EUR + 7,5 EUR een Early Adopter ticket voor Tesla World 2015... zolang de voorraad strekt...)
Screen Shot 2015-07-20 at 03.53.45.png
Screen Shot 2015-07-20 at 03.53.25.png


Wat krijg je voor je ticket? Elke week zullen we daarover steeds meer en meer informatie vrijgeven. Maar ik kan je alvast het volgende meegeven:
Tesla World 2015 begint op donderdag 24 Sept. met een GAP (Get Acquainted Party) en eindigt pas zaterdag 26 Sept. met verschillende activiteiten.
Op vrijdag 25 Sept.:
- Prachtige openings ceremonie
- 9 Top Sprekers
- 2 Keynote sprekers (Prof. Ronnie Belmans + Very Special Guest Speaker)
- Verschillende Tracks die je kan volgen
- Hilton quality Lunch & Dinner (Op z'n Belgisch ;-) )
- 3 x Hilton Coffee breaks en licht breakfast
- Vrijdagavond party met een optreden en open bar
- Special rate voor een kamer in de Hilton (zolang de voorraad strekt)
- Goody bag met prachtige verrassingen in
- Tesla World Polo
- En nog veel meer...

Bovenstaande is nog work in progress en zal nog verder blijven evolueren.

PS: We proberen de juffrouw van Twitter.com/TeslaWorld te contacteren voor een optreden maar hebben haar nummer nog niet gevonden ;-)
Ondertussen kan je ons volgen op Tesla World (@TeslaWorldCOM) | Twitter
 
Last edited:
Ik heb het dan toch niet kunnen weerstaan om me in te schrijven! Als het volgend jaar op een ander continent doorgaat komen en nog vliegtickets en overnachtingen bij.:wink:

En als mijn boekhouder het onder autokosten steekt, is het misschinen nog 120% aftrekbaar:biggrin:
 
Et voila, ik ben ook ingeschreven voor Teslaworld. Het is zeker niet goedkoop maar als je de BTW en de credit cardkosten al achterwege laat, scheelt het ook al weer wat. En vergeet niet dat je ook nog een polo erbij krijgt.

En ik weet dat Byron en de rest van het team erg hun best doen op Tesla Tuesdays of de nieuwjaarsreceptie en zelfs andere evenementen, die vaak erg leuk/lekker/interessant zijn, dus waarom zou dat bij Teslaworld nu anders zijn... Ik kijk er alvast naar uit.

Er zijn andere zaken waar ik meer aan heb uitgegeven en die een pak minder interessant leken op voorhand.