Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Record approved!!!

This site may earn commission on affiliate links.

FVO

Active Member
Nov 26, 2011
3,733
1,609
Hoi allemaal.
Heb zonet de bevestiging gekregen dat het bewijsmateriaal is goedgekeurd en ik vanaf heden wereldrecordhouder ben van het record: Most countries visited by electric car (single charge)!!
De poging zelf dateerde al van 1 mei, maar het duurde een tijdje eer ik al het bewijsmateriaal zelf mooi verwerkt had tot een hapklare brok voor de mensen van het Guinnes Book. Die er dan op hun beurt ook nog eens zo'n maand erover gedaan hebben om alles na te kijken en enkele getuigen (lees douaniers) te contacteren.

Heb het dan ook wat stil gehouden omdat ik er eigenlijk nooit van uit ging dat het zou goedgekeurd worden en nog wel eens een 2e poging nodig zou gehad hebben. Guinnes World Records is nu eenmaal een private organisatie die niet alleen uit de boekenverkoop, maar ook uit het sturen van "officials" en het sneller behandelen van een aanvraag geld moet verdienen...

Maar bij deze mag iedereen het dus weten dat er zich onder jullie nu ook een recordhouder bevindt :cool:.

Oh ja, voor diegenen die het willen breken: het record staat nu op 6 landen.

Route op.jpg
 
Last edited: