Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

21' turbine wielen aaarghhh

This site may earn commission on affiliate links.
Afgelopen week voor de 5e keer met mn velg een stoepje geraakt na al 4 keer een velg te hebben gerepareerd. Anthraciet dus een schade zie je meteen.
Heeft iemand van jullie toevallig een adres/leverancier voor rim protectors? Ik heb de Michelin Pilot Sport banden met velgrand bescherming, kan de rimprotector
hier nog tussen?

En verder nog een advies; wat zouden jullie doen qua kleur, aluminium of ook gewoon antraciet? De auto zelf is zwart.
oh ja, er is natuurlijk in het engelse deel al een post, maar het is natuurlijk gemakkelijker als ik het gewoon via een nederlands adres kan halen.

alvast vriendelijk dank voor de input!
 
Afgelopen week voor de 5e keer met mn velg een stoepje geraakt na al 4 keer een velg te hebben gerepareerd. Anthraciet dus een schade zie je meteen.
Heeft iemand van jullie toevallig een adres/leverancier voor rim protectors? Ik heb de Michelin Pilot Sport banden met velgrand bescherming, kan de rimprotector
hier nog tussen?

En verder nog een advies; wat zouden jullie doen qua kleur, aluminium of ook gewoon antraciet? De auto zelf is zwart.
oh ja, er is natuurlijk in het engelse deel al een post, maar het is natuurlijk gemakkelijker als ik het gewoon via een nederlands adres kan halen.

alvast vriendelijk dank voor de input!

Aluminium ziet er m.i. veel beter uit bij een donkere kleur zoals zwart. Daarnaast zou ik 19" kiezen ipv 21":biggrin:. Indien je turbine wil, even pm naar energykart, wellicht kan hij nog iets aan de groupbuy toevoegen....
Blijf je bij de 21" dan zijn er nogal wat op het forum die alloygators gebruiken, even zoeken op die term in het forum en je komt zo op wat contacten uit....
 
ImageUploadedByTapatalk1433925880.955289.jpg

Beste kleur voor zwart: rood! Maar mogelijk ben ik bevooroordeeld ;)
 
Wow, mooie foto's hier van de Alloygators. Ik heb de grijze 21" velgen en na 33.000km heb ik slechts enkele kleine beschadigingen opgelopen.
Aangezien ik mijn auto nog wel eens verhuur, loop ik daarmee een groter risico. De grootste velgschade was dan ook na een verhuur. Toen heb ik de velg opnieuw laten spuiten, maar dat was gelukkig gedekt door de verzekering van SnappCar :rolleyes: